SPREKERS

Sara de Rouw

Ik werk nu ruim een jaar bij Traffic Today als content marketeer en verbaas nog me nog iedere dag over de diversiteit van het vak. Unieke vraagstukken, uitdagingen die vragen om creatieve oplossingen en teamwork om trots op te zijn—het hoort allemaal bij onze baan binnen een groeiende agency. Ik ben ooit begonnen met schrijven toen ik tijdens m’n studie ontdekte dat hier mijn passie lag. Inmiddels heb ik deze passie gecombineerd met mijn interesse in online marketing en werk ik als content marketeer aan copy, strategieën en merkverhalen die onze klanten helpen groeien.

Titel presentatie: Een resultaatgerichte contentstrategie ꟷ zo maak je content meetbaar

Korte omschrijving presentatie: Hoewel content inmiddels een onmisbaar onderdeel is van iedere marketingstrategie, blijft het lastig om het effect te meten. Door het See-, Think-, Do- & Care-model toe te passen op de customer journey maak je content meetbaar. Met de presentatie nemen we je mee langs voorbeelden en handige tips om een contentstrategie neer te zetten die niet alleen aansluit op je doelgroep, maar ook nog eens meetbaar is.