Serge van Marion

Creative Director Serge van Marion raakt nog steeds betoverd door de kracht van woorden en is gefascineerd door het meetbare effect ervan. Niet zo gek dus dat hij als copywriter prijzen won met zijn werk voor grote én kleine merken. Als creative director is hij de inspirerende kracht achter succesvolle social media campagnes en in zijn vrije tijd maakt ‘ie regelmatig virale content voor zijn eigen blog en socials. Omdat hij niet alleen wil weten wàt consumenten doen, maar vooral ook waaròm legt hij bij Yune samen met Ferdi Gökhan de verbinding tussen creativiteit en gedragswetenschap.
Titel presentatie: Heers als octopus: hoe bereik je jouw subcommunities met je content?
Korte omschrijving presentatie:
‘De doelgroep’ bestaat niet meer. Steeds meer subcommunities hebben hun eigen contentbubbel in verschillende kanalen. Hoe krijg je als merk grip op deze versnipperde communities en maak je relevante content voor al die kanalen, terwijl je nog zoveel andere dingen te doen hebt? Gedragswetenschapper Ferdi Gökhan en creative director Serge van Marion laten bij Yune wetenschap en creativiteit samenkomen om verrassende content te creëren. Als duikliefhebbers ontdekten ze dat merken veel kunnen leren van de octopus. Met een duidelijke strategie en vindingrijkheid verstevig je binnen de kortste keren de grip op je subcommunities, heers je op TikTok en zet je AI naar je hand.