SPREKERS

Serge van Marion

Serge is (Digital) Creative Director met een achtergrond in copywriting en conceptontwikkeling. Hij inspireert zijn team om het beste creatieve en effectieve werk te maken. Hiervoor moet je regelmatig uit je eigen comfortzone breken. Maar hoe dan? En wat levert dit op? Vragen die hij maar al te graag beantwoordt.

Titel van de presentatie: POP YOUR BUBBLE! – EEN WETENSCHAPPER EN CREATIEF OVER DE IMPACT VAN DENKBUBBELS OM CREATIEVER TE WORDEN

Korte beschrijving van de presentatie: We zijn er allemaal bekend mee, het bevredigende gevoel van het poppen van bubbeltjesplastic. Maar waarom voelt dit zo goed, en wat heeft dit te maken met marketing? Serge en Ferdi vergelijken dit gevoel met het breken uit je comfortzone. Zij delen in hun talk ‘Pop your bubble!’ persoonlijke ervaringen, experimenten en inzichten over het doorbreken van denkbubbels anno 2022.

Want geef nou toe, uiteindelijk is de comfortzone toch net zo gevaarlijk als dat het comfortabel is? Schrijf je in en ‘pop your bubble!’