SPREKERS

Sophie Kromhof

Als Head of User Engagement bij online fashion outlet Otrium zorgt Sophie Kromhof ervoor dat Otrium haar klanten blijven terugkomen. Sophie en haar team maken gebruik van klantinzichten, vele datapunten en bepalen de juiste touchpoints in elke klantreis. Op die manier zorgen Sophie en haar team dat we op het juiste moment de juiste content op het juiste kanaal aan onze klanten laten zien.

Titel presentatie: Hoe Otrium haar marketingstrategie bouwt op grondige kennis van haar doelgroep

Korte omschrijving presentatie: Otrium is een Nederlandse tech/fashion scale-up die volop in ontwikkeling is. De missie van Otrium is dat ‘alle kleding gedragen moet worden’. Om te groeien als merk en te werken aan het vervullen van de missie, is het essentieel voor Otrium om te begrijpen wie hun klanten zijn, wat zij willen en waarom zij shoppen bij Otrium.

Sophie Kromhof, head of user engagement bij Otrium, en Jeroen Hermans, senior research consultant bij Ruigrok NetPanel, vertellen hoe inzicht in de drijfveren en behoeften van klanten bijdraagt aan het optimaliseren van de marketingstrategie. Zij laten concrete voorbeelden zien zoals verbeteringen aan de customer journey, communicatie en marketingacties.