speaker-info

Stephan van Slooten

Altuïtion

Stephan van Slooten is sinds 2008 partner bij Altuïtion. Altuïtion, opgericht in 1997, is Nederlands’​ leidende Customer Experience Consultancy en een commercieel innovatiebureau. Altuïtion is gespecialiseerd in product-, proces- en service-innovaties die ondernemingen onderscheidend commercieel voordeel opleveren. Altuïtion biedt inzicht in de onbewuste belevingswereld van klanten en prospects, en vertaalt deze in co-creatie in harde resultaten. Van new business tot klantbehoud.

Naast zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan met grote regelmaat op als dagvoorzitter of spreker op marketing- en klantbelevingscongressen en incompany (9+) workshops, en geeft hij les aan de AOG School of Management (Rijksuniversiteit Groningen) en diverse opleidingen van NIMA en SRM. Stephan is co-auteur van de managementbestsellers ‘De 9+ organisatie: van marketshare naar mindshare’​ en ‘Klanthelden® in de 9+ organisatie: excelleren in emotionele klantbeleving’.

Hiervoor was Stephan als Manager Marketing & Communicatie met zijn 4 teamleiders en in totaal 35 communicatiespecialisten eindverantwoordelijk voor alle merk- en klantcommunicatie en het geïntegreerde communicatiehuis van Centraal Beheer. Het betreft de deelgebieden Merkcommunicatie (incl. de bekende ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne, corporate communicatie, PR/PA, sponsoring, magazines, internal branding), Business-to-Business (direct marketingacties en -campagnes), Business-to-Consumer (direct marketingacties en -campagnes) en Internet & Nieuwe Media.

Share

Mijn sessies

Customer Experience @ The Next Level

Altuïtion

Douchelokaal

Customer Experience @ The Next Level Over de rol van merk-waardige klantreizen Stephan van Slooten zal in zijn presentatie ‘Customer Experience@The Next Level – over de rol van merk-waardige klantreizen’ onder meer ingaan op de relevantie van Customer Journey, op strategisch, tactisch en operationeel niveau, óók als vakgebied binnen het onderwijs.

Share
The Academy
MEER LEZEN