SPREKERS

Tim van Heel

Na een kleine 10 jaar aan bureauzijde, brengt Tim sinds 2020 bij zijn opgedane kennis en ervaring met B2B marketing in praktijk bij Interpolis. Bedrijfsdoelstellingen vormen zijn vertrekpunt. Daar werkt hij pragmatisch en datagedreven naar toe, terwijl de klant centraal staat.

Bij Interpolis is Tim verantwoordelijk voor marketing en activatie van (nieuwe) proposities, slimme oplossingen en diensten voor de zakelijke markt.

Titel presentatie: Elektrakeuring: de introductie van een branchevreemd product (B2B).

Korte omschrijving presentatie: Interpolis is meer dan alleen een verzekeraar. We houden ons al jaren bezig met veiligheid en preventie. Dat doen we bijvoorbeeld met slimme oplossingen en diensten om klanten te helpen schade en ongemak te voorkomen.

Maar zo’n slimme oplossing, als de Interpolis Elektrakeuring, hoe introduceer je dat in de markt? Welke processen gaan er aan de introductie vooraf en hoe neem ik mijn stakeholders mee? Hoe ziet de campagne eruit? En wat leren we er van? Dit alles komt aan bod aan de hand van twee campagne cases.