Tim Zuidgeest

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek. Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril. En soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.
Titel presentatie: Brein, Beeld & Impact: Leer de Magie van Emotionele Hoogtepunten in Video’s
Korte omschrijving presentatie: Elke succesvolle video heeft een emotioneel hoogtepunt. Maar hoe vind je deze ‘Moment of Truth’? En kan je deze vervolgens online op precies dezelfde manier gebruiken? Leer hoe het brein je precies laat zien waar het krachtmoment van je video zit, en hoe je dit doorvertaalt in alle kanalen. Je loopt weg met concrete tips om jouw video nóg effectiever te maken – zowel op korte als lange termijn.