Tom Hendrikx

Met meer dan 13 jaar ervaring in het vak heeft Tom zich ontwikkeld tot een B2B Marketing Communicatie strateeg. Sinds 2019 is Tom manager en teamleider van het Corporate Communicatie team bij Boels Rental; de toonaangevende materieel verhuurder in Europa met activiteiten in 18 EU landen. Dagelijks bouwt Tom met zijn team aan de merkbekendheid en het imago van Boels in al deze landen. Dit vanuit een nieuwe ontwikkelde positionering waarbij de klant centraal staat.
Titel presentatie: B2Boring? Impact en indruk maken op de B2B markt (en je eigen organisatie) doe je zo…
Korte omschrijving presentatie:
“Verhuurbedrijf Boels Rental pioniert in de B2B wereld met een nieuwe positionering waarin mens, uitdaging en de oplossing centraal staan.”
Tom neemt je mee in het verhaal hoe je dit als Communicatie afdeling dit kunt aanpakken in een internationale omgeving en daarbij gedragenheid bij interne stakeholder kunt behouden. En hoe je de positionering kunt communiceren naar de B2B doelgroepen met full-funnel en multi-channel communicatie.
Frits Gunther (Manager Marketing) neemt je vervolgens mee in hoe je de positionering kunt verwerken in innovatieve B2B lead generatie campagnes.