speaker-info

Vincent Roders

SCHAAL+

Vincent Roders is ruim 17 jaar actief als online professional.  Naast zijn werk voor onder andere AEGON, Robeco, Heijmans en Essent is hij een bevlogen trainer en online marketing docent. De liefde voor het vak en het begeleiden van jong digitaal marketing toptalent, komt samen in zijn huidige rol bij SCHAAL+, waarin hij jonge toptalenten begeleidt.

 

Een kort interview met Vincent

Waarom mogen mensen jouw presentatie niet missen?
De transformatie naar digitale bedrijfsvoering is in volle gang. Voor iedere organisatie is het noodzakelijk om haar eigen digitale DNA te versterken met jong digitaal marketingtalent.

Welke lessen kunnen bezoekers volgens jou leren tijdens een bezoek NIMA Marketing Day?
Naast de laatste marketingtrends hoop ik dat bezoekers geïnspireerd raken door ons verhaal en actief gaan nadenken over de rol die jonge digitale marketeers kunnen spelen binnen hun eigen organisatie.

Welke recente ontwikkeling in marketing – het vak en de functie – boeit jou momenteel het meest en waarom?
De transformatie van offline naar online in de breedste zin van het woord.

Marketeers zijn er in veel soorten, maar wat is dé specifieke eigenschap die iedere marketeer nodig heeft voor succes?
Altijd naar buiten blijven kijken en nieuwsgierig zijn.

Wat is de persoonlijke missie van het merk Vincent Roders?
Innoveren door delen van mensen en kennis

Wat was hét (toevallige) gelukje dat jouw marketingloopbaan een positieve impuls gaf?
Als toekomstig aardrijkskundedocent eind jaren negentig voor de lol begonnen met een reiswebsite…de rest is history

Stel dat je begin twintig zou zijn en opnieuw aan je loopbaan zou beginnen. Bij welk bedrijf zou je solliciteren?
Beetje flauw om te zeggen maar ik denk echt SCHAAL+. Ik ben jaloers op de talenten die deelnemen aan het programma. Ik had gewild dat er een dergelijk programma was geweest toen ik twintig was. De combinatie van masterclasses en ervaring opdoen in de praktijk is top.

Share

Mijn sessies

Wat is de impact van jong digitaal marketingtalent op de werkvloer?

Wat is de impact van jong digitaal marketingtalent op de werkvloer? Laten we eerlijk zijn, het digitale marketinglandschap is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd. Kennis van de laatste digital trends en ontwikkeling is bij veel organisaties onvoldoende aanwezig. Er is behoefte aan een frisse blik van buiten. Aan jonge marketeers met een sterk digital DNA in hun profiel. Om aan deze behoefte te voldoen werft, selecteert, ontwikkelt en begeleidt SCHAAL+ jonge digitale talenten en helpt organisaties voorop te lopen in de digitale transformatie. Samen met een aantal talenten en deelnemende organisaties deelt Vincent Roders ervaringen die jonge talenten leveren aan online marketing vraagstukken bij organisaties. De talenten van SCHAAL+ werken o.a. bij PON, JUMBO, Centraal Beheer, Interpolis, Duxxie, NBD Biblion, PGGM, ICS, NUON en ABN Amro.

Share
The Academy
MEER LEZEN