SPREKERS

Wouter van der Drift & Max Werkhoven

Vattenfall & Underlined

Over Wouter en Vattenfall
Wouter is Customer Experience Manager bij Vattenfall Zakelijke Markt en is in die rol verantwoordelijk voor de activiteiten die Vattenfall onderneemt om de beleving en loyaliteit van de zakelijke klanten te verbeteren. Hij werkt sinds 2009 bij Vattenfall en heeft binnen Nuon/Vattenfall verschillende (inter)nationale functies op het gebied van marketing en market intelligence bekleed. 5 jaar geleden is hij gestart met customer experience binnen Vattenfall Zakelijke Markt en heeft hij zich gespecialiseerd in het customer experience vakgebied.

Over Max en Underlined
Max is Consultant bij Underlined en helpt bedrijven data driven aan de slag te gaan met Customer Experience. Underlined heeft diverse direct te gebruiken data science modules ontwikkeld, specifiek voor CX management. Daarmee hebben ze direct waarde toegevoegd aan klanten zoals ABN AMRO, a.s.r., de Volksbank, FrieslandCampina, Schiphol en uiteraard Vattenfall.

De sessie: Data Driven CX aanpak Vattenfall: sturen op waarde voor en van de klant!
Wil jij je keuzes baseren op klantfeedback, maar realiseer je je ook dat klanten niet over alles feedback geven? De oplossing: kijken naar je data om datagedreven te kunnen sturen op Customer Experience. Maak inzichtelijk wat je veranderingen gaan bijdragen aan je CX, maar óók wat het effect is op bedrijfswaarde (churn)! Kortom; ga effectiever prioriteren én tegelijkertijd de bedrijfswaarde voorspellen.