rsz_steven

Steven de Cleen
PROUDdesign

Steven de Cleen is creative strategy director en oprichter van PROUDdesign. Een klein maar groots packaging design bureau uit Amsterdam. Hij is gestart als marketeer bij verschillende internationale bedrijven waarna hij design consultant werd bij twee gerenomeerde Nederlandse designbureaus. In 2003 richtte hij PROUDdesign op en is hij betrokken geweest bij een groot aantal strategische designprojecten, met commercieel én creatief succes. Zijn passie voor packaging design is te zien in zijn Steve’s Storecheck op instagram en in de Marketing Tribune. Naast het geven van lezingen, het schrijven van artikelen en reviews is hij een actief lid van Nextpack.

Kim Sturkenboom

PepsiCo

Kim werkt inmiddels zo’n vier jaar bij PepsiCo en heeft verschillende rollen voor het Quaker merk gedaan, wat een goede match bleek te zijn vanwege de gedeelde passie voor gezonde voeding en de gedeelde grote ambities. Wapenfeit van het afgelopen jaar was de ontwikkeling van een nieuwe visuele identiteit voor Quaker Cruesli®, die inmiddels wordt uitgerold over heel Europa.


Onze Sessie

Quaker Cruesli® : how to combine global strength with local relevance.

Cruesli® from Quaker is very successful in several European countries and, in some instances, even better known than the global brand behind it. With the new global positioning and visual identity for Quaker, a new balance had to be struck where both brands would benefit.

In this duo-presentation of client and agency we will show you how we developed the sweet spot between global strength and local relevance for Quaker Cruesli®.

Ga terug naar het programma

Share
Bestel tickets