Theo van der Steen & Tamara Mom - NIMA Marketing Day

Theo van der Steen & Tamara Mom

Theo van der Steen I Underlined & Tamara Mom | De Volksbank

Onze sessie in the Inspiration:

Grip op de Customer Journey met Data Driven CX

Reeds vele organisaties richten klantreizen in om in te spelen op klantbehoeften. Hoe maak je de volgende stap, zeker wanneer management ook gaat vragen naar resultaten op de belangrijkste KPI’s van de organisatie? Hoe met data science magic; klantwaarde is te koppelen aan bedrijfswaarde en er meer inzichten zijn te halen uit klantgedragsdata en onderzoeksdata. Wat maakt de grootste impact op NPS en klantwaardeontwikkeling en hoe gebruik je reeds beschikbare klant- en klantgedragsdata?

Biografie Theo van der Steen

Theo van der Steen; Theo, oprichter van Underlined, is actief met opzetten en begeleiden van data driven methoden om impactvol te verbeteren in klantbeleving. Theo verzorgt regelmatig gastcolleges, bij o.a. Nyenrode & het JADS. Daarnaast werkt Theo samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent op het gebied van Artificial Intelligence. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX, zoals voor MOA insights professional van het jaar 2017 (bureauzijde).

Biografie Tamara Mom

Tamara Mom is Marketeer Klantbeleving bij de Volksbank. Ze werkt aan het continue verbeteren van de klantervaring bij ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS. Tamara richt de klantreizen in vanuit verschillende data bronnen en ontwikkelt dashboards waarmee collega’s vanuit hun verantwoordelijkheid de klantreis kunnen verbeteren. Ze spreekt regelmatig op Marketing en CX events over de lessons learned bij het datadriven optimaliseren van klantreizen bij de Volksbank. Tamara is recent afgestudeerd als Gedragsveranderaar bij de Behavior Change Academy – Radboud Universiteit Nijmegen.

Terug naar sprekersoverzicht