rsz_foto_theo_groot

Theo van Uffelen
Aegon

Theo loopt al 30+ jaar rond, hand-in-hand met zijn  twee professionele liefdes: Marketing (en alles wat daarbij hoort) en Organisatie/cultuur-ontwikkeling. Begon zijn carrière bij een bedrijf dat niemand meer kent, maar waar de ‘Wij van WC-EEND’-campagne geboren werd. Werkte bij het grootste èn kleinste marketingbedrijf ter wereld, was verantwoordelijk voor merken als Becel, Coca-Cola, Honig, Roosvicee, De Ruijter, Milner, Venz, Lipton, LU… en WC-EEND.  Maakte 3,5 jaar geleden een haakse bocht in zijn FMCG-loopbaan  om bij Aegon aan de slag te gaan als Marketing Directeur. Zegt niet dat ‘hij geen dag spijt heeft gehad’, maar is wel overtuigd dat dit de beste move ooit is geweest…

Mijn Sessie

Aegon’s Marketing Manifesto voor professionals 20xx

Een adembenemend verslag van de reis die we in de afgelopen 3 jaar maakten met merk en marketeers van Aegon, en die ik zelf maakte als FMCG marketeer in Finance-land..
Over hoe het vak zich ongelofelijk ontwikkeld heeft, maar in de kern gewoon hetzelfde is gebleven.
Over hoe we het als marketeers soms erg ingewikkeld maken, en dus continue moeten streven naar ‘simplicity, but only on the far side of complexity..
Over lean/agile als modetermen voor iets dat (goede)  marketeers al 30 jaar doen. En over het belang van een knappend kampvuur op kantoor…

Ga terug naar het programma 

 

Share
Houd me op de hoogte