rsz_tom_janssen

Tom Janssen
DHL Parcel

Tom Janssen werkte jaren voor bureaus en adviseerde grote opdrachtgevers in de financiële sector, foodservice, retail en overheid over het bouwen en beschermen van het merk.  Van merkstrategie, huisstijl en campagnes, tot reputatiemanagement, internal branding en customer experience. Hoewel hij zijn brede achtergrond en oriëntatie juist zag als zijn kracht om de stap te maken naar brand management, bleek het in de praktijk ook een belemmering. Uit frustratie schreef hij er een blog over op de Adformatie website. Eind 2015 stapte Tom over naar DHL Parcel als senior brand manager, inmiddels is hij verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie.


Mijn Sessie

Op weg naar een consumentenmerk

Door de explosieve groei van e-commerce groeit en transformeert DHL Parcel razendsnel. Van een ‘logistiek-handjes-bedrijf’ naar een agile online dienstverlener voor de veeleisende consument. Van een B2B-speler naar (ook) een consumentenmerk. Tom Janssen zet in deze stormachtige ontwikkeling stap voor stap het klant- en merkdenken op de kaart. Soms met succes, soms als een Don Quichot. Leer mee van zijn lessen.

Ga terug naar het programma  

Share
Houd me op de hoogte