NIEUWS

Waarom marketeers nu moedig moeten zijn

26 mei, 2021

Keynote van Nima Marketing Day 2021 Thomas Barta is coauteur van The 12 Powers of a Marketing Leader en oprichter van The Marketing Leadership Masterclass. Hij weet dus wel het een het ander over marketingleiderschap en deelt dat donderdag 9 september 2021 met de bezoekers van NMD.

De voormalig partner van McKinsey deed onderzoek naar wat een marketingleider met impact maakt onder maar liefst 68.000 respondenten. To top it all off: Barta is Marketing Academy Leadership Dean en Honorary Fellow of The Marketing Society.

‘Dit is de tijd voor vernieuwers, veranderaars en regelovertreders’
Tijdens zijn openingskeynote op 9 september in DeFabrique in Utrecht met als titel Why marketers must now be brave gaat hij in op het post-coronatijdperk en de gevolgen voor marketeers. Barta: ‘Het zijn de dappere marketeers die gaan winnen. Dankzij corona hebben we de grootste testprogramma’s ooit uitgevoerd en niemand kan voorspellen wat er komt, wat blijft of wat er zal veranderen. Dit is de tijd voor vernieuwers, veranderaars en regelovertreders. Moet je echt moedig zijn om te slagen? ’s Werelds grootste onderzoek naar moed in marketing heeft het antwoord.’

Bron: MarketingTribune