rsz_willeke_brokking_15-5

Willeke Brokking
Unilever

Willeke Brokking studeerde Human Nutrition in Wageningen, met als specialisatie Marketing en Consumenten-gedrag. In 1999 begon ze bij Unilever als sensorisch onderzoeker. Via verschillende functies groeide ze door naar Consumer and Market Insights Lead Unilever Benelux, wat ze sinds vier jaar is. In 2014 werd zij gekroond door de MOA tot Bedrijfsonderzoeker van het jaar.

Sabine Mulders
Insight Company

Sabine Mulders startte haar loopbaan als kwalitatief onderzoeker in FMCG en is na een aantal jaren werken bij een onderzoeksbureau met twee partners haar eigen bedrijf gestart: Insight Company. Ze helpt haar klanten met het maken van business en marketing strategie, altijd gebaseerd op (toekomstige) behoeftes van de consument.


Onze Sessie

Trends-spotting via consumer connects

Voor marketing zijn consumer connects een belangrijke manier om zo dicht mogelijk bij je consument te staan. Veelal worden deze connects ingericht rondom belangrijke thema’s en doelgroepen of meer specifiek gericht op merken en projecten. Zeldzaam zijn connects die bedoeld zijn om opkomende trends en behoeftes in kaart te brengen, terwijl die zo essentieel zijn voor de toekomst van bedrijven door invulling te geven aan de innovatie strategie. Deze presentatie laat zien hoe je trends kan spotten d.m.v. consumer connects en hoe je deze op inspirerende wijze kan delen met de business.

Ga terug naar het programma

Share
Houd me op de hoogte