Willemijn van Hussen & Niels de Jong & Jeroen Amelsbeek
Willemijn van Hussen | TAMBR, Niels de Jong | TAMBR & Jeroen Amelsbeek | BLENDL
Onze sessie in the Agency:
De zin en onzin van sonic branding
Hoe gebruik je muziek en geluid zinvol als marketinginstrument? Wij scheiden de zin van de onzin – verwacht zeker wat verpletterende ear-openers!
We combineren muzikale kennis met de recente inzichten uit de (neuro-)marketing en een flinke dosis no-nonsense.
Aan de hand van het nieuwe geluid van Blendle brengen we de theorie direct in praktijk.
Opgelet: na deze sessie luister je nooit meer hetzelfde.
Biografie Willemijn van Hussen
Willemijn van Hussen heeft een achtergrond in zowel bedrijfseconomie als muziek, met ervaring in strategieconsultancy en muzikaal ondernemerschap. Na de verkoop van haar bedrijf BlueLuna richtte ze TAMBR op in 2018. TAMBR maakt sonic branding effectief, transparant en eenvoudig.
Biografie Niels de Jong
Niels is opgeleid tot jurist én uitvoerend pianist, werd getraind als bankier en verdiende zijn sporen als strateeg in de creatieve industrie.
Biografie Jeroen Amelsbeek
Jeroen Amelsbeek werkt al ruim 3 jaar, in verschillende rollen, bij Blendle, de app waarmee gebruikers makkelijk artikelen uit alle kranten en tijdschriften kunnen lezen – én nu ook luisteren. Amelsbeek was verantwoordelijk voor de totstandkoming van Blendle Audio, van het opzetten van het team, tot de belofte, tot aan welke vertelstemmen artikelen mochten inlezen. In het voorjaar van 2019 werkte Jeroen, onder begeleiding van TAMBR aan een compleet nieuw sounddesign.