NIMA Impact marketing challenge 400x400

Winnaar NIMA Impact Marketing Challenge: AEGON

Mijn sessie in the AI & Tech Innovation:

De winnaar van de NIMA Impact Marketing Challenge is: de ‘Aegon Aanloophypotheek’  

De deelnemers van de NIMA Marketing Challenge hadden een duidelijke opdracht: ontwikkel een nieuwe propositie voor de eigen organisatie met een duidelijke maatschappelijke impact.  Het team van Aegon (Heijo ter Veldhuis, Lisa van den Hoek, Pim van Oeffelen en Max Ottenhoff) heeft vorige week de challenge gewonnen met hun propositie: de ‘Aegon Aanloophypotheek’. Tijdens de presentatie vertellen Max Ottenhoff en Pim van Oeffelen meer over de impact challenge, Aegon en het winnende idee.

Lees hier meer.

Over de NIMA Impact Marketing Challenge

In het voorjaar van 2019 vindt de eerste editie plaats van de NIMA Impact Marketing Challenge. In dit vijfdaagse ontwikkelingsprogramma, ontwikkelen jonge marketingprofessionals een nieuwe propositie voor de eigen organisatie met een duidelijke maatschappelijke impact. In de challenge leren de marketingtalenten om een propositie te ontwikkelen met meerwaarde voor de maatschappij, de doelgroep én het eigen bedrijf. Daarbij ontwikkelen ze leiderschap voor het realiseren van maatschappelijke impact door de eigen organisatie.

Het programma vindt verspreid over een periode van drie maanden plaats, waarin deelnemers, werkzaam bij corporates werken aan hun case onder begeleiding van experts uit de beroepsvereniging voor professionals in marketing. Bedrijven schrijven zich bij voorkeur in met teams van minimaal 3 young potentials.

Lees hier het interview met Bart Bruggenwirth op Marketingfacts over de Impact Marketing Challenge.

Op 6 juni wordt de winnaar van deze challenge bekend en zij komen hun inspirerende verhaal vertellen op de NIMA Marketing Day 2019.

Terug naar sprekersoverzicht

Houd me op de hoogte