NIMA Marketing Day 2018

Als het vak van marketeer al niet het meest dynamische is, dan toch zeker het mooiste. Op donderdag 21 juni a.s. organiseren NIMA en MarketingTribune de tweede NIMA Marketing Day voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Dertien thema’s, Bijna zeventig presentaties door de mensen áchter de merken. NIMA Marketing Day is een dag voor en door het vak.

De NIMA Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren. Wie slim is sluit zich aan bij NIMA. Gold Members en Business Members krijgen kosteloos toegang en je doet de beste investering in je marketingtoekomst via alle voordelen die zijn verbonden aan het NIMA Membership. Jouw vak. Jouw NIMA.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day 2018!

Download het programma van 2018

Tickets

Normaal tarief

299

NIMA Silver member

99

Laatste nieuws

15 juni 2018

[column] Stop met roeptoeteren over de impact van design

Dit artikel is geschreven door Roel Stavorinus, zelfstandig design en communicatiestrateeg, en staat ook in MarketingTribune 12. Het gaat goed met design. Ondanks dat zijn we […]
15 juni 2018

NMD18: Waar gaat Wiemer Snijders van The Commercial Works naar toe op de dag der dagen?

Nog 1 week tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Wiemer Snijders, partner van The Commercial Works, […]
8 juni 2018

NMD18: Waar gaat Martine Boekestein van Rijk Zwaan naar toe op de dag der dagen?

Nog 2 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan en […]

Sponsors

Co-Sponsors

NIMA educatie partner

Bestel tickets