Objective Platform gaat als derde partner deelnemen aan de Nationale Marketing Benchmark naast initiatiefnemer marketingconsultancy Mark Stronger en bestaande partner SRM Opleidingen en Trainingen. De...
lees verder »
Neeltje Martens, Consumer Insight & Experience Manager Kruidvat & Trekpleister bij AS Watson, en Jori van de Spijker, Global Managing Consultant DVJ Insights, verzorgen samen...
lees verder »
Ilse Van Dyck is CMO bij e-commercebedrijf in natuurlijke en gezonde voeding Pit&Pit. Zij is een van de sprekers tijdens de 7e editie van Nima...
lees verder »
Richard de Hoop is entertrainer (geen spelfout), ondernemer en auteur. Tijdens de 7e editie van Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique in...
lees verder »
Lisa van den Berg is Director Marketing bij NorthC Datacenters, een internationaal opererende datacenterdienstverlener met zijn oorsprong in Nederland. Van den Berg is een van...
lees verder »
Tamara Mom en Jolien Nelemans zijn beiden Strategisch Marketeer Klantbeleving bij de Volksbank en sprekers tijdens de 7e editie van Nima Marketing Day op donderdag...
lees verder »
Voor het Dossier Marketeer als activist spreekt de redactie van MarketingTribune met Hans Geels, CEO van Dille & Kamille. Hij is ook een van de...
lees verder »
Arnoud Schonis is Project Manager bij de Eredivisie CV en spreekt tijdens de 7e editie van Nima Marketing Day op donderdag 15 juni in DeFabrique...
lees verder »
John Kivit is oprichter en directeur van online marktonderzoeksbureau Multiscope. Tijdens zijn dertigjarige ondernemerscarrière heeft hij zowel grote successen als gigantische flops van dichtbij gezien....
lees verder »
Andres Neira de Back en Bas Post, respectievelijk Marketing Directeur Center Parcs Europa en Marketing Directeur Nederland en België, verzorgen samen één van de presentaties...
lees verder »