Nieuws

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door beroepsvereniging NIMA en vakmediabedrijf BBP Media, onder meer bekend van MarketingTribune en Marketingfacts. Nieuws over het programma en de dag zelf wordt gedeeld via deze journalistieke nieuwsmedia. Ook via de nieuwssectie op de NIMA-site en de wekelijkse NIMA-nieuwsbrief en social media worden bezoekers en belangstellenden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rond de NIMA Marketing Day.
1 juli 2019

Nagenieten met de Marketing Day 2019 aftermovie

‘Het is een fantastische periode om marketeer te zijn’ en ‘all we have is now’. Het werden de twee officieuze motto’s van de NMD 2019, die […]
24 juni 2019
NIMA Marketing Day

[column] NIMA Marketing Day: Waar de echte verhalen boeien

MarketingTribune’s columnist Marjolein van Ballegooij bezoekt NIMA Marketing Day voor de eerste keer: ‘Ik kan altijd genieten van iemand die goed presenteert; iemand die een echt […]
20 juni 2019
#NIMAMD

Provocerende Tom Goodwin opent Nima Marketing Day

DeFabrique in Utrecht is voor de derde keer het decor voor NIMA Marketing Day. 1700 marketeers en professionals zijn bij elkaar gekomen om te leren, te […]
19 juni 2019

Aftellen naar de Nima Marketing Day: 5 praktische tips voor marketeers

We tellen af naar morgen, 20 juni 2019, waarop de derde Nima Marketing Day zal plaatsvinden. Een goede voorbereiding is het halve werk. Voor iedereen die […]
17 juni 2019

Aegon wint Impact Marketing Challenge met Aanloophypotheek

Ideologie en bevlogenheid gewenst, maar common business-sense gaf de doorslag Het idee om teams van jonge marketeers aan de slag te zetten met de vaak wat […]
17 juni 2019
NIMA Marketing Day 2019

‘Succesvolle merken springen van het ene naar het volgende kennisdomein’

Businessprofessor Howard Yu constateert in zijn boek ‘Leap’ dat imitatie in de 21e eeuw een succesvol businessmodel is. Het slagveld van verdwenen merken strekt zich uit […]
17 juni 2019

Is er een markt voor minder?

Tijdens Nima Marketing Day op 20 juni in DeFabrique in Utrecht komt de crème de la crème van marketing-Nederland samen. Slimme, leuke, gepassioneerde mensen, die samen […]
17 juni 2019

Bezoekers NMD19 hebben grootse opleidingsplannen

Digitale marketing voert de ranglijst aan van terreinen waarop bezoekers van Nima Marketing Day zich het liefst willen ontwikkelen. Gevraagd naar het vakgebied bínnen het commerciële […]
11 juni 2019
NIMA Marketing Day 2019

Katja Stello (Wereldhave) over NMD19

Nima Marketing Day is uitgegroeid tot hét event van het jaar voor marketingminnend Nederland. MarketingTribune belt even met Katja Stello, director Marketing, Branding and Communication bij […]
Houd me op de hoogte