Nieuws

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door beroepsvereniging NIMA en vakmediabedrijf BBP Media, onder meer bekend van MarketingTribune en Marketingfacts. Nieuws over het programma en de dag zelf wordt gedeeld via deze journalistieke nieuwsmedia. Ook via de nieuwssectie op de NIMA-site en de wekelijkse NIMA-nieuwsbrief en social media worden bezoekers en belangstellenden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rond de NIMA Marketing Day.
12 februari 2019

‘Digital Darwinist’ Tom Goodwin eerste headliner NIMA Marketing Day 2019

12 februari 2019 – Schrijver, columnist en Head of Innovation van één van ’s werelds grootste mediabureaus – Zenith Media – Tom Goodwin zal het spits […]
5 februari 2019
NIMA Marketing Day

Wereldmarketeers lanceert NIMA Impact Marketing Challenge

NIMA Wereldmarketeers is een platform voor en door marketeers, die elkaar helpen en inspireren maatschappelijke uitdagingen om te zetten in kansen voor zichzelf, hun bedrijf en […]
4 februari 2019
NIMA Marketing Day

Uit liefde voor het vak

Toegegeven, Tesla, Gillette, Nike of McDonalds zijn niet de makkelijkste bedrijven om te verleiden te komen spreken op een dag waarbij het aanwezig publiek vooral bestaat […]
10 december 2018
NIMA Marketing Day

NMD 2019 Dít worden de thema’s; Adviesraad zoekt adviseurs

Op 20 juni 2019 vindt de derde NIMA Marketing Day plaats. Tijdens de NMD staat leven met en werken in het mooiste beroep ter wereld centraal. […]
5 juli 2018
NAMI Marketing Day

Waarom NMD geen Jongerentrack krijgt en marketingtalent geen segment is

Jonge marketeers zijn jonger, geiler en armer, maar verder hetzelfde als iedereen Luuk Ros, NIMA Nederlands Instituut voor Marketing @LuukRos 27 juni 2018 De NIMA Marketing Day, afgelopen […]
22 juni 2018

NIMA Marketing Day maakt marketeers gelukkiger

Verslag: Jeroen Mirck, redacteur MarketingTribune. Marketeer is geen vak, het is een levenshouding. Dat klinkt wellicht wat pretentieus, maar dat was wel de boodschap die beklijfde tijdens […]
19 juni 2018

#NIMAMD ’18 op de valreep: Fatboy en Eventbrite!

Voor de liefhebbers is het aftellen naar 21 juni. De sprekers en de organisatie hebben er heel veel zin in. De NIMA Marketing Day 2018 gaat […]
15 juni 2018

[column] Stop met roeptoeteren over de impact van design

Dit artikel is geschreven door Roel Stavorinus, zelfstandig design en communicatiestrateeg, en staat ook in MarketingTribune 12. Het gaat goed met design. Ondanks dat zijn we […]
15 juni 2018

NMD18: Waar gaat Wiemer Snijders van The Commercial Works naar toe op de dag der dagen?

Nog 1 week tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Wiemer Snijders, partner van The Commercial Works, […]
Bestel Early Bird Tickets