Nieuws

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door beroepsvereniging NIMA en vakmediabedrijf BBP Media, onder meer bekend van MarketingTribune en Marketingfacts. Nieuws over het programma en de dag zelf wordt gedeeld via deze journalistieke nieuwsmedia. Ook via de nieuwssectie op de NIMA-site en de wekelijkse NIMA-nieuwsbrief en social media worden bezoekers en belangstellenden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rond de NIMA Marketing Day.
17 april 2019
NIMA Marketing Day 2019

‘Het is alsof je voetballers als Ronaldo, Messi en Cruijff in één team hebt’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag […]
11 april 2019
NIMA Marketing Day 2019

‘Wanneer eindigt AI en komt de mens weer in beeld?’

In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag […]
4 april 2019
NIMA Marketing Day 2019

Mylaps: ‘We hebben eigenlijk drie segmenten: B2B, B2C en B2B4C’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag […]
28 maart 2019
NIMA Marketing Day 2019

Hartman: ‘Van productgedreven organisatie naar een klantgedreven merkleverancier’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag […]
22 maart 2019
NIMA Marketing Day 2019

‘Hoe gaat marketing zichzelf opnieuw uitvinden?’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2019 op donderdag 20 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast aan u voor. Vandaag […]
12 maart 2019
NIMA Marketing Day 2019

NIMA Marketing Day 2019 vliegt van Swapfiets tot Schiphol (en terug)

Work. Life. Marketing, dat twee jaar geleden werd geïntroduceerd als dé ondertitel voor een dag over werken en leven in het mooiste vak ter wereld, bleek […]
8 maart 2019

Ronald van Zetten verrassende tweede keynote NMD19

(Her)oprichter Vroom & Dreesman Ronald van Zetten spreekt op donderdag 20 juni tijdens de 3e editie van NIMA MarketingDay. Hij is de tweede keynote naast ‘Digital […]
12 februari 2019
NIMA Marketing Day 2019

‘Digital Darwinist’ Tom Goodwin eerste headliner NIMA Marketing Day 2019

12 februari 2019 – Schrijver, columnist en Head of Innovation van één van ’s werelds grootste mediabureaus – Zenith Media – Tom Goodwin zal het spits […]
5 februari 2019
NIMA Marketing Day

Wereldmarketeers lanceert NIMA Impact Marketing Challenge

NIMA Wereldmarketeers is een platform voor en door marketeers, die elkaar helpen en inspireren maatschappelijke uitdagingen om te zetten in kansen voor zichzelf, hun bedrijf en […]
Bestel Tickets