Nieuws

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door beroepsvereniging NIMA en vakmediabedrijf BBP Media, onder meer bekend van MarketingTribune en Marketingfacts. Nieuws over het programma en de dag zelf wordt gedeeld via deze journalistieke nieuwsmedia. Ook via de nieuwssectie op de NIMA-site en de wekelijkse NIMA-nieuwsbrief en social media worden bezoekers en belangstellenden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rond de NIMA Marketing Day.
15 juni 2018

[column] Stop met roeptoeteren over de impact van design

Dit artikel is geschreven door Roel Stavorinus, zelfstandig design en communicatiestrateeg, en staat ook in MarketingTribune 12. Het gaat goed met design. Ondanks dat zijn we […]
15 juni 2018

NMD18: Waar gaat Wiemer Snijders van The Commercial Works naar toe op de dag der dagen?

Nog 1 week tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Wiemer Snijders, partner van The Commercial Works, […]
8 juni 2018

NMD18: Waar gaat Martine Boekestein van Rijk Zwaan naar toe op de dag der dagen?

Nog 2 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan en […]
5 juni 2018

NMD18: Stultjens (Auping): ‘Somnox-slaaprobot draagt bij aan transitie’

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast een paar vragen. Vandaag […]
5 juni 2018

NMD18: Vreemde eend in de bijt Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier

In aanloop naar NIMA Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast een paar vragen. Vandaag Martijn Brabander, […]
29 mei 2018

NMD18: Programma rond en prequel gelanceerd

Het programma voor Nima Marketing Day is rond en in de prequel leidt programmamanager Luuk Ros van NIMA ons rond in DeFabrique in Utrecht waar het […]
23 mei 2018

NMD 2018 – Keynote Dahlen: ‘The expectations society is still around and it brought us Trump’

Micael Dahlen, Professor of Marketing and Consumer Behavior aan de Stockholm School of Economics in Zweden, is één van de twee prominente keynotes tijdens NIMA Marketing […]
23 mei 2018

NMD18: Waar gaat Guido Smit van ABN Amro naar toe op de dag der dagen?

Nog 4 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg Guido Smit, digital channel ctrategist bij ABN Amro Branding […]
18 mei 2018

NMD18: Mark van Iterson, Heineken: ‘Verandering is een constante’

In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast een paar vragen. Vandaag Mark van […]
Bestel tickets