Nieuws

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door beroepsvereniging NIMA en vakmediabedrijf BBP Media, onder meer bekend van MarketingTribune en Marketingfacts. Nieuws over het programma en de dag zelf wordt gedeeld via deze journalistieke nieuwsmedia. Ook via de nieuwssectie op de NIMA-site en de wekelijkse NIMA-nieuwsbrief en social media worden bezoekers en belangstellenden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rond de NIMA Marketing Day.
29 mei 2018

NMD18: Programma rond en prequel gelanceerd

Het programma voor Nima Marketing Day is rond en in de prequel leidt programmamanager Luuk Ros van NIMA ons rond in DeFabrique in Utrecht waar het […]
23 mei 2018

NMD 2018 – Keynote Dahlen: ‘The expectations society is still around and it brought us Trump’

Micael Dahlen, Professor of Marketing and Consumer Behavior aan de Stockholm School of Economics in Zweden, is één van de twee prominente keynotes tijdens NIMA Marketing […]
23 mei 2018

NMD18: Waar gaat Guido Smit van ABN Amro naar toe op de dag der dagen?

Nog 4 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg Guido Smit, digital channel ctrategist bij ABN Amro Branding […]
18 mei 2018

NMD18: Mark van Iterson, Heineken: ‘Verandering is een constante’

In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht stellen we een aantal sprekers alvast een paar vragen. Vandaag Mark van […]
16 mei 2018

NMD18: Waar gaat Anouk Beeren van Bidfood naar toe op de dag der dagen?

Dit is een artikel van MarketingTribune. Nog 5 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in Utrecht. MarketingTribune vroeg director e-commerce & […]
14 mei 2018

NMD18 ‘Persona’s en ijkpersonen vind ik geneuzel’

Dit is een artikel van MarketingTribune. In aanloop naar Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht stellen we een aantal sprekers […]
14 mei 2018

NMD18 Aegon: ‘We willen de klant weer verliefd op ons laten worden’

Dit is een artikel van MarketingTribune. Theo van Uffelen is sinds 3,5 jaar marketingdirecteur Particulier bij financieel dienstverlener Aegon. Samen met zijn communicatie- en marketingteam zit […]
9 mei 2018

NMD18: Waar gaat trendwatcher Mabel Nummerdor naar toe op de dag der dagen?

Nog 6 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Mabel Nummerdor, trendwatcher en mede-auteur Holy Fuck: […]
9 mei 2018

NMD18: De marketinggrenzen van Cambridge Analytica

Zijn mensen wel zo makkelijk te manipuleren? Een openhartig gesprek over onderzoek naar beïnvloeding met marketingveteraan Ronald Voorn. ‘De microtargeting zal ten dele effect hebben.’ Ronald […]
Houd me op de hoogte