Programma

Download het programma hier. De NIMA Marketing Day is ontstaan vanuit het idee dat we op één dag zoveel mogelijk onderdelen van het marketingvak willen belichten vanuit de actuele marketingpraktijk. Omdat NIMA een beroepsvereniging is van professionals, hechten we aan de ondertitel van de dag: Work, Life, Marketing. Als kapstok hanteren we daarbij dertien thema’s en alle presentaties op de dag vallen ook binnen die vastgestelde thema’s. Alle NIMA-members zijn in de gelegenheid gesteld om mee te helpen met het vullen van het programma. Dat kon door deel te nemen aan (de eenmalige bijeenkomst van) de NIMA Marketing Day Adviesraad of door suggesties te sturen aan de organisatie. Op basis van de input uit de adviesraad is door de organisatie een ‘verlanglijst’ opgesteld en zijn beoogde sprekers benaderd.

Tracks 2018:

The Story The Design The Academy
The Media The Tools The Agency
The Journey The Intelligence The Weird
The Brand The Data The Professional
The Experience
08.30 - 09.15

Ontvangst



09.15 - 09.45

Opening



09.45 - 10.25

Micael Dahlen | STREAMNESS - HOW WE MAKE THE FUTURE

Micael Dahlen is a professor at the Stockholm School of Economics. In his academic career, he rose rapidly to take up a leading position in the field of consumer behavior, creativity, and marketing. Dahlen has been ranked number 10 in the world among researchers in his field and was nominated for the Business Professor of the Year Award by The Economist’s Intelligence Unit. Professor Dahlen has written books on diverse topics such as marketing, happiness, serial killers (it’s true), sex, and social media. His books are published in Europe, in Asia and in the United States

Parallelsessies ronde 1 | 10.35 - 11.15

The Story

Ekomenu

The Design

DHL Parcel

The Journey

IBM

The Media

Bol.com

The Tools

SNS

The Intelligence

KARWEI

The Brand

Edding

The Data

KPN

The Agency

Doritos

The Weird

Kipster

The Professional

Grant Thornton

The Experience

Auping

11.15 - 11.45

Koffie break



Parallelsessies ronde 2 | 11.45 - 12.25

The Design

Royal Mosa

The Journey

Rituals

The Media

PauwR

The Tools

Grendel Games

The Intelligence

Kantar

The Brand

Rabobank

The Academy

Holy Fuck

The Data

Heijmans

The Agency

Telfort

The Weird

Spreker volgt

The Professional

VGZ

The Experience

Mauritshuis

Parallelsessies ronde 3 | 12.35 - 13.15

The Story

LUKKIEN

The Design

Forbo

The Journey

Hallmark

The Media

Libelle

The Tools

Kaliber

The Intelligence

Duracell

The Brand

Univé

The Academy

Spreker volgt

The Weird

Charlie Temple

The Professional

Husky Marketing

The Experience

XITE

13.15 - 14.15

Lunch



Parallelsessies ronde 4 | 14.15 - 14.55

The Story

Talpa Radio

The Design

PROUDdesign

The Media

Philips

The Tools

Peaks

The Intelligence

HHNK

The Brand

DVJ Insights

The Data

De Bijenkorf

The Agency

Wasteboards

The Weird

Koeckebackers

The Professional

CM.com

The Experience

Kantar Millward Brown

Parallelsessies ronde 5 | 15.05 - 15.45

The Design

Heineken

The Journey

Marktplaats

The Media

Defensie

The Tools

Actify

The Intelligence

Unilever

The Brand

Peijnenburg

The Academy

Hogeschool Utrecht

The Data

Sanquin

The Agency

Binck Bank

The Weird

Leger des Heils

The Professional

Aegon

The Experience

MOJO

15.45 - 16.15

Break



16.15 - 16.55

Vincent van den Boogert | ING Nederland & Marketeer of the year 2018

Organiseren voor een onderscheidende klantervaring
Vincent van den Boogert vertelt hoe een grote bank als ING zich aanpast aan een razendsnel veranderende omgeving. De bankfunctie verschilt misschien niet veel van 100 jaar geleden, maar de wijze waarop we bankieren des te meer.







16.55 - 17.30

Afsluiting & Pubquiz



17.30 - 19.00

Netwerkborrel

Bestel tickets