Programma (Onder voorbehoud)
Het belooft weer een inspirerend programma te worden. Als er één dag is waar je als marketeer bij moet zijn, dan is het wel de NIMA Marketing Day!
We werken hard aan het samenstellen van een inspirerend programma. Houd deze pagina in de gaten of volg ons op social media voor updates van het programma.
-
08:30 - 09:20
Inloop
-
09:20 - 09:30
Opening
-
09:30 - 10:10
Keynote
Keynote 1
Copraloods -
10:10 - 10:40
Keynote 2
Keynote 2
Copraloods -
10:40 – 11:10
Break
-
11:10 - 11:40
Parallelronde 1
Kies je eigen programma
Bugaboo & Ipsos: De wereld van toekomstige ouders voorspellen met future roadmapping
Eleonore Schut Bugaboo + Rozemarijn Landeweerd Ipsos + Sophie Krah Ipsos
Loods 8Hoe Auping haar muzikale identiteit ontwikkelde
Ine Stultjens Auping + Willemijn van Hussen TAMBR
PerserijEnergiemanagement dé succesfactor in je werk!
Chantalle Weemaes Sidekix in samenwerking met TopState
JutekelderHet Grote Jongerenonderzoek 2022
Eline Zwinkels MediaTest + Hatice van Leeuwen Mediahuis & Wayne Parker Kent
MeelzolderWat marketeers moeten weten over innovatie in de zorg
Astrid de Groot – de Meijer Philadelphia + Bas Bodzinga Philadelphia
Kalvermelk 1Promotionele producten maken merken sterker
Joop van Veelen Promotional Products Professionals + Wilco Vaessen Promotional Products Professionals
Silo36Het Carpetright-merk afstoffen en digitaliseren
Chiel Menthen Carpetright + Marcel Aalders Carpetright
DouchelokaalSUPERNOVA Sportswear: dilemma’s en ervaringen van startende impact ondernemers
Elise Althoff SUPERNOVA Sportswear B.V. + Marieke Romano-van den Hoek SUPERNOVA Sportswear B.V.
PostkamerWebinars inzetten om kennis te delen én contact te houden met leden – het verhaal van Vastgoedpro
Clémens Riepma Vastgoedpro + Pablo van Hamersveld Vastgoedpro
Kalvermelk 2A
-
11:50 - 12:20
Parallelronde 2
Kies je eigen programma
Boardroom Marketing Talkshow: Hoe dring je als marketeer door tot de bedrijfstop? *
Karel Zwaan SRM
Loods 8Markteffect & Bitvavo: Hoe bouw je een betrouwbaar merk?
Bas de Vries Markteffect + Marcel Ribbens Bitvavo
PerserijEen resultaatgerichte contentstrategie – zo maak je content meetbaar
Koen van Veen Traffic Today + Sara de Rouw Traffic Today
JutekelderHoe zamelen 11 hulporganisaties in tijden van crisis binnen een paar uur samen zoveel mogelijk geld in voor hulpverlening?
Frank Tebbe Giro555 + Pauline Wielens Giro555
MeelzolderPOP YOUR BUBBLE! – EEN WETENSCHAPPER EN CREATIEF OVER DE IMPACT VAN DENKBUBBELS OM CREATIEVER TE WORDEN
Ferdi Gökhan Yune + Serge van Marion Yune
Kalvermelk 1What’s Now and Next in B2SB Marketing®
Dan Gliatta Cargo Strategy
Silo36Placebranding: Merkbeleid toegepast door een stad: de strategie van Den Haag
Ernst van den Berg Gemeente Den Haag + Luuk Helleman Gemeente Den Haag
DouchelokaalBrand Design als aanjager organisatiecultuur in B2B
Chantal Oostvogels Jiffy Product International BV + Ruud Boer Bataafsche Teeken Maatschappij BV
Kalvermelk 2a
-
12:20 - 13:20
Lunch
-
13:20 - 13:50
Parallelronde 3
Kies je eigen programma
Boardroom Marketing Talkshow: Hoe dring je als marketeer door tot de bedrijfstop? *
Karel Zwaan SRM
Loods 8Hoe Conversation Design™ de weg vrijmaakt om tot oprechte, betekenisvolle inzichten te komen
Annemieke Onderdelinden Friesland Campina + Jan Kienhuis Epiphany RBC
PerserijDuurzaamheid: raak jij als merk de juiste snaar?
Erzsi Eleveld Kantar + Rick Boersen Kantar
JutekelderDe digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeft
Bart Meerdink Beeckestijn Business School
MeelzolderHoe data-gedreven is jouw online marketing strategie nu écht?
Mark van Hattum MvH Media
Kalvermelk 1(Digital) Out-of-Home effectief in de gehele customer journey
Eva Rozenbeek Global Media & Entertainment
Silo36Van productinnovatie tot marktintroductie: een how (not) to
Bodil Koppejan International Card Services + Helen van Hengstum International Card Services
Kalvermelk 2a
-
14.00 - 14.30
Parallelronde 4
Kies je eigen programma
Social Advertising: veel meer dan Views en CTR’s
Roderik Sorbi DVJ Insights
Loods 8Intelligente nurturing in elk stadium van het B2B klanttraject
Paul van Keeken Adobe
PerserijDatagedreven engagement in 5 stappen: de ultieme klantreis
Arjan van Hartesveldt Team ITG
JutekelderHoe een fout een meesterzet werd: Hooghoudt Aged 16
Martijn Keesmaat Familiedistilleerderij Hooghoudt
MeelzolderMarketing’s a data game: how to create game-changing possibilities for your brand
Andreas Fabricius Leadfamly
Kalvermelk 1Persona’s? Doe het groots!
Jurjen Worp Makro.nl
Silo36Leden en kijkcijfers zijn nog steeds belangrijk voor de publieke omroep maar essentieel zijn diversiteit, inclusiviteit en betrouwbaarheid
Ali Haselhoef KRO NCRV + Rosanne van de Leemkolk KRO NCRV
DouchelokaalMarktstrategie in Automotive
Martin Huisman Johnson Factory B.V.
Kalvermelk 2a
-
14:30 - 15:00
Break
-
15:00 - 15:30
Parallelronde 5
Kies je eigen programma
Claiming Pole Position: jouw merk vooraan in het consumentenbrein!
Bart Massa Validators + Jelmer Wit Validators
Loods 8Succes op YouTube: hoe data & creativiteit de winnende formule is
Peter Minkjan Team5pm + Lisa de Wachter Youtube
PerserijUnieke inzichten uit de Neuro Concept Test van ‘Even Apeldoorn Bellen’
Natasja van Buuren Centraal Beheer + Walter Limpens Neurensics
JutekelderMeet jezelf aan winnaars! (trends en resultaten uit de Nationale Marketing Benchmark)
Maarten Nijboer SRM + Ronald Jansen Markstronger.com
MeelzolderMeer grip op data? 11 tips en tricks om je bedrijf vanaf morgen data proof te maken
Barbara Keurntjes Blue Field Agency + Job van den Berg Blue Field Agency
Kalvermelk 1De ontwikkeling en groei van Brownies&downieS richting een volwassen merk met een bijzonder verhaal
Joep Linssen Brownies&downieS + Philip Christiaans Brownies&downieS
Silo36Brand KPI data modelling
Christel Hendriks ABN AMRO + Nikki Gillessen ABN AMRO
DouchelokaalHoe effectief is de kracht van TV op het merk Upstairs?
Janske Michiels Upstairs Traprenovatie
Postkamer
-
15:40 - 16:10
Parallelronde 6
Kies je eigen programma
Hardcore habits
Gwenda van Vliet G-STAR RAW + Elske Vugts-Roosen Bierbrouwerij de Koningshoeven-La Trappe Trappist
Loods 8Hoe Otrium haar marketingstrategie bouwt op grondige kennis van haar doelgroep
Jeroen Hermans Ruigrok NetPanel + Sophie Kromhof Otrium
PerserijZo vergroot je het mentaal marktaandeel van jouw merk met branded content en advertisement
Marceline Veen Validators + Noud Schartman Validators
JutekelderBol.com & WUA: hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken
Dennis van Evert Bol.com + Koen van Lunteren WUA
MeelzolderElektrakeuring: de introductie van een branchevreemd product (B2B)
Tim van Heel Interpolis
Kalvermelk 1De kracht van cultuur en internal branding
Roderick van den Brink Vrumona
Silo36Hoe het Nederlandse Fairphone de elektronica industrie van binnenuit verandert
Ewa Skotnicki Fairphone
DouchelokaalLef in positioneren maakt impact!
Fleur de Bruijn Hartstichting + Richard van Nijkerk Hartstichting
Kalvermelk 2aThe value based price is right
Onno Koole Losberger De Boer
Postkamer
-
16:20 - 16:50
Keynote 3
Keynote 3
Copraloods -
16:50 - 17:00
Uitreiking NIMA Awards
-
17:00 - 17:05
Afronding dagvoorzitter
Afronding dagvoorzitter
Copraloods -
17:05 - einde
Netwerkborrel