FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

OVER NIMA Marketing Day

Een unieke dag waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in het mooiste vak ter wereld.

Dit evenement is voornamelijk bedoeld voor marketingprofessionals. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.

Het thema van NIMA Marketing Day is ‘Work, Life, Marketing’. Het werken en leven in de marketing is voor dit event de leidende draad. Marketing is de activiteit, het geheel van instellingen en processen voor het creëren, communiceren, leveren en uitwisselen van aanbiedingen die waarde hebben voor klanten, klanten, partners en de maatschappij in het algemeen.

Het sprekersprogramma loopt van 9:30 tot 17:10. Tussendoor zijn er een aantal catering- en netwerkmomenten. Kijk hier voor het volledige programma.

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).

Ja, hierover volgt meer informatie. Zorg dat je op tijd bent want vol is vol!

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl

Ja, we verzorgen een uitgebreide lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

De NIMA Marketing DAY wordt georganiseerd door NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) en het tijdschrift MarketingTribune (uitgegeven door BBP Media).

LOCATIE

De NIMA Marketing Day wordt gehouden in evenementenlocatie DeFabrique. Het adres is Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht. Kijk voor routeinformatie op nimamarketingday.nl/locatie/

Parkeren kan op één van de 700 gratis parkeerplaatsen. Professionele parkeerbegeleiding ontvangt je, zodat parkeren soepel verloopt en jij onbezorgd aan de dag kan beginnen. Wij adviseren overigens om met het OV te gaan. Er wordt gedurende dag pendelbussen ingeschakeld om jou naar de locatie te brengen vanaf station Maarssen.

Neem de trein naar station Maarssen, hier stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Actuele routeinformatie vind je op https://9292.nl/. Je bereikt DeFabrique in 15 minuten lopen, er zijn op station Maarssen ook OV fietsen beschikbaar. Er rijden tevens gratis pendelbussen van en naar station Maarssen tussen 7.30 uur en 18.30 uur (om de 15 minuten) richting DeFabrique. Neem hiervoor vanaf station Maarssen de uitgang Kanaalzijde.

In en rondom Utrecht is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Breukelen en Carlton President Utrecht.

DeFabrique is grotendeels toegankelijk per rolstoel en scootmobiel. Kom je met de auto? Dan reserveren wij met liefde een parkeerplaats vooraan. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl

AANMELDEN & BETALEN

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.

  • Early bird tarief € 249.- (t/m 30 juni 2020)
  • Regulier tarief € 349.- (t/m 15 augustus 2020)
  • Last change tarief € 399 (t/m 1 september 2020)

Ja, dat kan! We hebben de datum van het event moeten wijzigen. Jouw kaart blijft gewoon geldig voor het event van 1 september. Tot 1 juli 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl.

Nee, maar je kan de tenaamstelling wel wijzigen. Tot 1 augustus 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl. Indien je niemand voor jou in de plaats wilt laten komen, kan je een voucher ontvangen voor een ander BBP Media event.

Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.

Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.

Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.

Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.

ANNULEREN

Ja, dat kan! We hebben de datum van het event moeten wijzigen. Jouw kaart blijft gewoon geldig voor het event van 1 september. Tot 1 juli 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl.

Nee, maar je kan de tenaamstelling wel wijzigen. Tot 1 augustus 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl. Indien je niemand voor jou in de plaats wilt laten komen, kan je een voucher ontvangen voor een ander BBP Media event.

Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

PRESENTATIES EN EVALUATIE

Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

OVERIG

Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.

Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl

Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl