FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

OVER NIMA Marketing Week

Een unieke week waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in het mooiste vak ter wereld.

De NIMA Marketing Week is verschoven naar 1 t/m 3 september. Gedurende deze periode hopen we op minder beperkende regels gelden ten aanzien van zakelijke evenementen en congressen, die de uitbraak van het coronavirus met zich meebrengt. Tegelijk zijn we ook uiteraard gehouden aan de wet- en regelgeving op dat moment en dit zullen we dan ook te allen tijd naleven. Tijdens deze drie dagen wordt er een volledig nieuwe invulling gegeven aan het ochtend- en middagprogramma, allemaal startend met één groot plenair moment: de headliner. Vervolgens zullen diverse ‘Tracks’ plaatsvinden in zalen, waarbij er in de capaciteit rekening wordt gehouden met de 1,5 meter regel. Hier wordt streng op gecontroleerd en vol=vol.
Op het event is er uiteraard voldoende desinfectie middel aanwezig, wordt er gewerkt met zo min mogelijk fysiek contact en duidelijke looplijnen. Houd de informatiemails en de informatie tijdens het event daarom goed in de gaten. Wij vertrouwen erop dat alle deelnemers de instructies volgens van het personeel. Bekijk hier alle maatregelen die wij nemen voor een veilig event.

Dit evenement is voornamelijk bedoeld voor marketingprofessionals. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.

Het thema van de NIMA Marketing Week is ‘Work, Life, Marketing’. Het werken en leven in de marketing is voor dit event de leidende draad. Marketing is de activiteit, het geheel van instellingen en processen voor het creëren, communiceren, leveren en uitwisselen van aanbiedingen die waarde hebben voor klanten, klanten, partners en de maatschappij in het algemeen.

Het sprekersprogramma loopt van 09:00 tot 17:00. Men koopt een kaartje voor het ochtend- en/of middagdag. Tussendoor zijn er een aantal cateringmomenten. Kijk hier voor het volledige programma.

We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).

Ja, hierover volgt meer informatie. Zorg dat je op tijd bent want vol is vol!

Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl

Ja, we verzorgen een uitgebreide lunch of borrel, dit is afhankelijk van het dagdeel waarvoor jij hebt gekozen. Het lunchpakket worden verpakt meegegeven. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

De NIMA Marketing Week wordt georganiseerd door NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) en het tijdschrift MarketingTribune (uitgegeven door BBP Media).

LOCATIE

De NIMA Marketing Week wordt gehouden in evenementenlocatie DeFabrique. Het adres is Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht. Kijk voor routeinformatie op nimamarketingday.nl/locatie/

Parkeren kan op één van de 700 gratis parkeerplaatsen. Professionele parkeerbegeleiding ontvangt je, zodat parkeren soepel verloopt en jij onbezorgd aan de dag kan beginnen. Wij adviseren overigens om met het OV te gaan. Er wordt gedurende dag pendelbussen ingeschakeld om jou naar de locatie te brengen vanaf station Maarssen.

Neem de trein naar station Maarssen, hier stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Actuele routeinformatie vind je op https://9292.nl/. Je bereikt DeFabrique in 15 minuten lopen, er zijn op station Maarssen ook OV fietsen beschikbaar. Er rijden tevens gratis pendelbussen van en naar station Maarssen tussen 7.30 uur en 18.30 uur (om de 15 minuten) richting DeFabrique. Neem hiervoor vanaf station Maarssen de uitgang Kanaalzijde. Houd er rekening mee dat het dragen van een mondkapje in het OV verplicht is.

In en rondom Utrecht is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Breukelen en Carlton President Utrecht.

DeFabrique is grotendeels toegankelijk per rolstoel en scootmobiel. Kom je met de auto? Dan reserveren wij met liefde een parkeerplaats vooraan. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl

AANMELDEN & BETALEN

Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.

Dit jaar kun je je eigen event regisseren. Je kunt een dagdeel komen, meerdere dagdelen, of je kunt de helft van de sessies online live volgen of later terugkijken.
  • Dag: € 250.-
  • Dagdeel: € 150.-
  • Online: € 99.-
NIMA Gold en business members mogen gratis een dagdeel komen en krijgen korting op extra dagdelen en dagen. Daarnaast mogen zijn gratis de livestream volgen en/of sessies terugkijken.
NIMA Silver members krijgen korting op een dagdeel of dag en mogen gratis de livestream volgen en/of sessies terugkijken. Bekijk hier alle kortingstarieven.

Nee, maar je kan de tenaamstelling wel wijzigen. Tot 1 augustus 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl. Indien je niemand voor jou in de plaats wilt laten komen, kan je een voucher ontvangen voor een ander BBP Media event.

Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.

Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.

Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen, maar het is wel wenselijk in verband met de coronamaatregeling en het contact. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.

Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.

Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.

Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.

ANNULEREN

Ja, dat kan! We hebben de datum van het event moeten wijzigen. Jouw kaart blijft gewoon geldig voor het event van 1 september. Tot 1 juli 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl.

Nee, maar je kan de tenaamstelling wel wijzigen. Tot 1 augustus 2020 kan je de naam van je kaart nog laten wijzigen door te mailen naar a.westerink@bbp.nl. Indien je niemand voor jou in de plaats wilt laten komen, kan je een voucher ontvangen voor een ander BBP Media event.

Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

In de grootste zalen: de Copraloods, Loods 8 en de Perserij wordt gedurende de hele week alle sessies gelivestreamd. Deze sessies kun je, ook als je een ticket hebt voor een fysiek ticket, online bijwonen. Daarnaast kun je deze sessies ook achteraf bekijken.

Dan blijft het natuurlijk jammer dat je er fysiek niet bij kunt zijn. Hiervoor zijn er, als je een ticket hebt gekocht, 2 opties:

Je draagt je ticket over aan iemand anders (dan horen we alleen graag wie er gaat komen en het e-mailadres van die persoon voor de registratie).

Je krijgt een voucher van het betaalde bedrag voor een ander event van BBP. Dat kan NIMA Marketing Day zijn volgend jaar, maar het kan ook één van onze andere events zijn.

PRESENTATIES EN EVALUATIE

Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

OVERIG

Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.

Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl

Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl