Sprekers

Ieder thema krijgt op NMD een eigen zaal of theater, waarin ongeveer 100 mensen tegelijk naar een presentatie kunnen luisteren en kunnen deelnemen. Per zaal worden over de dag verspreid vijf presentaties gegeven binnen dat thema. Verreweg de meeste bezoekers van de NMD zijn zelf lid van of aangesloten bij NIMA. De meesten van hen zijn in functie marketeer. Daarom geldt nadrukkelijk dat we ook zoeken naar marketeers van bijzondere merken die hun verhaal doen, tegen de achtergrond van hun dagelijkse marketingpraktijk en organisatiestrategie. Aan dienstverleners als consultants, adviseurs, interim marketeers en dergelijke onder de sprekers wordt gevraagd namens een opdrachtgever (bedrijf, merk, marketingorganisatie) te spreken. Sprekers op de NMD krijgen geen financiële vergoeding voor hun voordracht, met uitzondering van de key note sprekers.

Share

Sprekers

Ekomenu

Jack Stroeken RM


Fairtrade Original

Felice Uiterwijk


Erasmus Universiteit

Guy van Liemt & Gert Koot


Hogeschool Utrecht

Ronald Voorn MSc RM


DHL Parcel

Tom Janssen


Bol.com

Justin Sandee


Edding

Vincent Boone


Actify (Zilveren Kruis Achmea)

Bram van Asseldonk & Thomas Bachet


Holy Fuck

Mabel Nummerdor (& Jeanneke Scholtens)


Holy Fuck

Jeanneke Scholtens (& Mabel Nummerdor)


SNS

Jolien Nelemans & Tamara Mom


Koeckebackers

Joep Langen


Grant Thornton

Lotte Enting


Rituals

Micha Medendorp


Mosa

Dirk van Lier


Leger des Heils

Cornel Vader


Grendel Games

Tim Laning


Auping

Ine Stultjens


Vlerick Business School

Prof Peter De Prins


Rabobank

Dorkas Koenen


Mauritshuis

Koen Brakenhoff


Hallmark

Jan Willem Koch


KPN

Tim Langen


CM.com


Defensie


Binck Bank


Duracell


Tele2


Heineken


VGZ


Libelle


Doritos


Sanquin


Bestel tickets