Stefan Peters
Stefan Peters heeft een passie voor innovatie en het challengen en motiveren van teams in organisaties. Innovatie en sensory branding komen in zijn projecten altijd samen want een goede innovatie slaagt alleen met een goede sensory branding.
Stefan is 4,5 jaar werkzaam bij Haystack Consulting en werkte daarvoor bij GfK en KPN. Hij is verantwoordelijk voor de Nederlandse organisatie en werkt onder andere voor klanten als Unilever, Lamb Weston, McDonalds en ABN AMRO. Recentelijk heeft hij ook het innovatiespel treasure hunt ontwikkeld.
Sensational Escapes: Crafting & Refreshing Distinctive Brand Assets
In deze sessie leer je hoe BDA’s en trends elkaar kunnen versterken. Ontdek hoe andere merken omgaan met trends als bijvoorbeeld cuteness en dit succesvol toegepast hebben als BDA, terwijl je ook leert van situaties waarin dit tekortschoot. Leer van anderen zoals LaVie, Elmex en Bunq en krijg handvaten om je eigen merk assets te ontwikkelen en via activaties te verfrissen en top-of-mind te houden (met behulp van onze Same-Similar-Strange filosofie).
Haystack consulting
Being sensational for sensational beings