SPREKERS

Tim Zuidgeest

Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Veelgevraagd spreker Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke commercials, verleidende advertenties en overtuigende video’s te maken. 

Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en McDonalds om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt. 

Meer impact met je Commercial door Neuromarketing + AI
Hoe goed kun je aandacht voorspellen door middel van machine learning algoritmen?  

Op welke manieren wordt AI ingezet om de inzichten van neuromarketing-onderzoek betrouwbaarder en concreter te maken?  

En hoe kun je de impact van je reclames en andere video’s versterken met AI tools? 

In deze talk neemt Tim je mee in hoe AI in (neuro)marketing wordt ingezet. Ook geeft hij een kijkje in een gloednieuwe tool, waarmee je je reclame kunt keuren aan de hand van een groot aantal (neuro) best practices voor effectieve reclames.