Welkom op het grootste marketingcongres van Nederland!

Op 15 juni 2023 organiseren NIMA en MarketingTribune de zevende NIMA Marketing Day. De NMD is hét grootste marketingcongres van Nederland. Hier pakken marketingprofessionals zélf de hoofdrol en het podium. Deskundige sprekers delen graag met jou hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, hun successen en nederlagen. Hoe dan ook, inzichten en ervaringen waar jij als vakgenoot altijd weer slimmer en beter van wordt.

Tijdens Nima Marketing Day geven namelijk maar liefst zeventig marketingcollegae acte de presence, verdeeld over tien zalen. Een enorme hoeveelheid kennis, voor ieder wat wils. We starten en eindigen de dag met een inspirerend en smaakmakende plenaire sessie in de Copra-loods. Nieuw op Nima Marketing Day is dit jaar de bekendmaking van de winnaars van de NIMA Jaarprijzen. De genomineerde bedrijven worden in drie categorieën gekozen en zij zullen op NMD hun verhaal doen.

NMD neemt een bijzondere positie in te midden van andere marketingevents die meer rond thema’s worden georganiseerd. Op 15 juni staat op NMD vooral de brede reikwijdte van het totale marketingvak centraal, dus van data driven marketinganalyse tot de inzet van neuromarketing en van verpakkingsdesign tot TikTok-virals. Alles kan voorbij komen, zolang het doel maar marketingsucces is.

Houd mij op de hoogte

1000+

Like-minded marketing professionals

50+

Sprekers van topmerken

30+

Toonaangevende sponsoren

1

Inspirerende dag

Houd mij op de hoogte

2022 Sponsors:

Een aantal thema’s op de agenda

Marketingstrategie
Brand Management/Design
Data Analytics
Contentmarketing & storytelling
Media
Search & Conversie
Innovatie
Customer Experience
Pricing
B2B-marketing

Bezoekers over NIMA Marketing Day 2021