FAQ
Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.
OVER NIMA Marketing Day
Een unieke dag waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in het mooiste vak ter wereld.
Het sprekersprogramma loopt van 09:30 tot 17:00. Tussendoor en na afloop zijn er een aantal catering- en netwerkmomenten. Kijk hier voor het volledige programma.
Nima Marketing Day wordt georganiseerd door NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) en het tijdschrift Marketing Tribune (uitgegeven door BBP Media).
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en Instagram).
NIMA Registermarketeers, NIMA Qualified Lectureres, Senior Marketing Professionals, Senior Communication Professionals en Senior Digital Professionals krijgen 6 PE-punten wanneer zij aanwezig zijn op de NIMA Marketing Day.
LOCATIE
Nima Marketing Day wordt gehouden in evenementenlocatie DeFabrique. Het adres is Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht. Plan je route hier
Wij adviseren zo veel mogelijk met het OV te komen vanwege de beperkte parkeergelegenheid. Parkeren kan op één van de 700 gratis parkeerplaatsen. Professionele parkeerbegeleiding ontvangt je, zodat parkeren soepel verloopt en jij onbezorgd aan de dag kan beginnen.
Neem de trein naar station Maarssen, hier stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Actuele routeinformatie vind je op www.9292ov.nl. Je bereikt DeFabrique in 15 minuten lopen, er zijn op station Maarssen ook OV fietsen beschikbaar. Er rijden tevens gratis pendelbussen van en naar station Maarssen tussen 7.30 uur en 18.30 uur (om de 15 minuten) richting DeFabrique. Neem hiervoor vanaf station Maarssen de uitgang Kanaalzijde.
In en rondom Utrecht is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Breukelen en Carlton President Utrecht.
DeFabrique is grotendeels toegankelijk per rolstoel en scootmobiel. Kom je met de auto? Dan reserveren wij met liefde een parkeerplaats vooraan. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan door aan onze registratie via events@bbp.nl
AANMELDEN & BETALEN
Ja, je kan meerdere personen tegelijkertijd registreren. Klik na het invullen van de eerste persoon onderaan op de button “Opslaan en extra persoon toevoegen”. Op deze manier komen alle personen ook op 1 factuur te staan.
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via events@bbp.nl
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
- Early bird tarief 295,- (t/m donderdag 4 april 2024 )
- Regulier tarief 395,- (t/m donderdag 13 juni 2024)
Ja, het PO nummer is een verplicht veld om in te vullen. Echter, mocht dit voor jou niet van toepassing zijn, kan je hier NVT invullen.
Ja, je kan gratis deelnemen als je NIMA member bent. Via NIMA ontvang je een kortingscode om een gratis kaart aan te schaffen door middel van deze kortingscode bij de betalingsopties in te voeren. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met NIMA via members@nima.nl
Neem voor meer informatie hierover contact op met NIMA op members@nima.nl
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via events@bbp.nl of bel naar 0348 – 415305.
Je kunt dit doorgeven via events@bbp.nl.
ANNULEREN
Kun je onverhoopt niet komen, annuleer dan schriftelijk (e-mail) vóór 13 mei 2024. Wij zullen hiervoor (bij betaalde kaarten) € 100,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening brengen. Na 13 mei 2024 is het niet meer mogelijk te annuleren en brengen wij het volledige bedrag in rekening. Bij verhindering kun je altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Je dient dit wel voortijdig schriftelijk te melden aan de klantenservice van BBP Media: events@bbp.nl..
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar events@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.
PRESENTATIES EN EVALUATIE
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.
OVERIG
Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via events@bbp.nl