Erwin Jongh (links op de foto) is Product & Development Manager bij Toyota en Nick Tuinenburg (rechts) Productmanager Toyota Bedrijfswagens. Samen vertellen zij tijdens Nima...
lees verder »
SeniorWeb Saskia Hamminga-Roest en Hanna Lakerveld zijn respectievelijk Marketing- en Communicatie Manager en Online Marketeer bij SeniorWeb, een landelijke vereniging met 151.000 leden, ruim 500...
lees verder »
Folkje Berends, Directeur SRM Opleidingen en Trainingen, en Sjon Post, Portfolio Manager SRM en Computrain, verzorgen samen één van de sessies tijdens Nima Marketing Day....
lees verder »
Martin de Munnik is Co-Founder van & Business Developer bij Neurensics, Europa’s marktleider in voorspellend marktonderzoek. Hij is auteur, veel gevraagd publicist en spreker, ook...
lees verder »
Barrie Hotting (Teamleider Content & Creatie) en Léon Vervooren (Programma Manager) zijn beiden werkzaam bij Feyenoord en vertellen tijdens Nima Marketing Day over het lanceren...
lees verder »
Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart...
lees verder »
Tim Zuidgeest is co-founder van Unravel Neuromarketing Research. Tijdens Nima Marketing Day vertelt hij wat je allemaal kunt ontdekken in het brein van de consument....
lees verder »
Ties Robben is Food Designer en werkzaam bij Enrico Roots in Good Food, waar hij verantwoordelijk is voor de productontwikkeling en marketing van Jean Bâton....
lees verder »
Wouter Rusius is Senior Retail Media Adviseur bij Jumbo. Tijdens Nima Marketing Day op 13 juni in DeFabrique in Utrecht neemt hij een van de...
lees verder »
Als Chief Marketing Officer leidt Bas Brand de marketing-, merk- en fondsenwervingsteams van het grootste goede doel van Nederland: KWF. Bas neemt één van de...
lees verder »