Tim Zuidgeest is co-founder van Unravel Neuromarketing Research. Tijdens Nima Marketing Day vertelt hij wat je allemaal kunt ontdekken in het brein van de consument....
lees verder »
Ties Robben is Food Designer en werkzaam bij Enrico Roots in Good Food, waar hij verantwoordelijk is voor de productontwikkeling en marketing van Jean Bâton....
lees verder »
Wouter Rusius is Senior Retail Media Adviseur bij Jumbo. Tijdens Nima Marketing Day op 13 juni in DeFabrique in Utrecht neemt hij een van de...
lees verder »
Als Chief Marketing Officer leidt Bas Brand de marketing-, merk- en fondsenwervingsteams van het grootste goede doel van Nederland: KWF. Bas neemt één van de...
lees verder »
Fred Moolhuijsen, Co-founder Agency Engines, Specialist in Business Development en bureaukenner bij uitstek deelt zijn kennis met marketing-Nederland tijdens de 8e editie van Nima Marketing...
lees verder »
Stefan Peters is Strategic Growth Enabler en Ronald Laan Strategic Advisor. Beiden zijn werkzaam bij Haystack Consulting en verzorgen een van de sessies tijdens Nima...
lees verder »
Meraux de Schutter is Social Strateeg bij Monkeys & Bananas. Samen met Claire du Pon, Content Marketing Manager bij Praxis, verzorgt zij een van de...
lees verder »
Nathalie Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips en in deze rol is zij medeverantwoordelijk voor de wereldwijde activering van de Philips Global...
lees verder »
Mylene Samuels is Behavourial Design Expert, werkt als Experience Design Consultant bij ABN Amro en geeft workshops en trainingen. Tijdens haar sessie op Nima Marketing...
lees verder »
Tijdens Nima Marketing Day 2024 op 13 juni zal Martien Korting van softwarebedrijf Gripp een sessie verzorgen over efficiënt werken in de creatieve sector. In...
lees verder »