NIEUWS

Stefan Wijnen: ‘Onhandige consument kiest voor gemak’

13 mei, 2025
Stefan Wijnen Deli Home

Stefan Wijnen is Director Digital & Business Development bij Deli Home, een producent en distributeur van een breed scala aan woningverbeteringsproducten op basis van hout. Het bedrijf is actief in zowel de B2C- als de B2B-markt. Tijdens Nima Marketing Day gaat hij in op het veranderde shoppergedrag.

Met een brede ervaring op verschillende gebieden binnen de retail in Nederland en daarbuiten is Wijnen een expert op het gebied op het ontwikkelen van innovatieve concepten. Hij heeft een sterke focus op de eindklant en is gericht op het bieden van oplossingen op een duurzame manier voor mens en milieu. Wijnen: ‘Voor mij draait het om samen succes behalen en het iedere dag een stukje beter doen.’ Tijdens zijn presentatie neemt hij de bezoekers van Nima Marketing Day mee in de wereld van consumenten en hoe de fysieke en digitale wereld samenkomen.’

Onhandige consument kiest voor gemak

Wijnen: ‘Het shoppergedrag verandert. Consumenten willen gemak. Er groeit een nieuwe generatie op die steeds minder handig is en geen gereedschap meer heeft. Een meer duurzame wereld is nodig voor de volgende generaties. In mijn presentatie komen al deze elementen ter sprake. Je wordt meegenomen in de reis die je doorloopt van idee naar realisatie van jouw eigen project. Een volledige integratie van digitale tools met een samenwerking tussen retailer en leverancier met focus op de eindklant.’

 

MARKETINGINSPIRATIE
De campagne Stukje van Mij van KPN en Dentsu Creative.

MARKETINGUITDAGING
De toenemende impact van AI en verdere digitalisering in combinatie met steeds veranderende consumentenbehoeftes.

MARKETINGMANTRA
Know your customers and make them fans.

 

Bekijk de sessie


Bron: Nanny Kuilboer, MarketingTribune