SPREKERS

Annemarie de Munnik

Annemarie de Munnik is een ervaren Marketing Director bij de LEGO Groep Benelux, waar ze al meer dan 20 jaar werkzaam is in verschillende sales- en marketingrollen. Annemarie staat bekend om haar strategische en innovatieve denkwijze alsook haar resultaatgedreven en oplossingsgerichte leiderschapsstijl.
Met veel energie en enthousiasme kijkt Annemarie ernaar uit om te spreken op de NIMA Marketing Day. Als groot fan van de organisatie heeft ze haar passie voor marketing verder ontwikkeld en haar kennis vergroot door het behalen van de NIMA A, B en C diploma’s.

Steen per steen – Het verhaal van De LEGO Groep

De LEGO Groep werd in 1932 opgericht door Ole Kirk Kristiansen in een klein dorpje in Denemarken. We hebben in de afgelopen 93 jaar een lange weg afgelegd – van een kleine timmerwerkplaats tot een modern, wereldwijd bedrijf dat nu één van de grootste speelgoedfabrikanten ter wereld is.
Hoe zorg je ervoor dat je als merk na bijna 100 jaar nog steeds relevant blijft binnen diverse doelgroepen? En hoe blijf je hierbij als merk innoveren zonder je erfgoed te verliezen? In deze presentatie gaan we hier dieper op in.

Annemarie de Munnik