SPREKERS

Arno Flapper

Arno Flapper heeft zijn sporen verdiend in de mediawereld. Na functies bij SBS en een lange carrière in de mediabureaubranche bij onder meer Starcom en UM, werkte hij bijna 7 jaar als zenderdirecteur van Discovery Channel. Daar was hij niet alleen verantwoordelijk voor de progammering van de zender, maar ook voor het marketing- en social media beleid. Vijf jaar geleden ontmoette hij de aandeelhouders van prettysocial media, en dat veranderde alles. ‘Toen ik dit concept hoorde, dacht ik: waarom kende ik dit niet? Ik heb jaren in de bureauwereld gezeten en met grote merken gewerkt. En toch was dit nieuw voor me.

Brand partnerships in social media advertising: zo simpel en doeltreffend!

Vertrouw jij in jouw privéleven elke dienstverlener of leverancier van producten blind? Je vraagt toch graag feedback van gelijkgestemden, vrienden of merken die je vertrouwt om tot de juiste keuze te komen?
Waarom blijven de meeste merken die social media advertising inzetten dan voornamelijk uit eigen titel vertellen welke geweldige producten of diensten zij leveren? Dat is uiteraard prima, volkomen logisch en kan zeker resultaat opleveren. Maar heb je dit wel eens gecombineerd met eenzelfde campagne uit naam van vertrouwde merken? Prettysocial media heeft de toegangsrechten op Meta van 300 vertrouwde merken als Grazia, EW magazine of Veronica Superguide. Voor elk merk, product of boodschap hebben wij een relevante partner in huis die jouw campagne extra autoriteit en geloofwaardigheid geeft. De resultaten zijn verbluffend. Al zeggen wij het zelf..