Bart Vermeulen

Bart Vermeulen is Manager Media Performance & Audiences bij AH Retail Media Services. Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor het analyseren en optimaliseren van mediacampagnes en het verder uitrollen van een datagedreven mediamix. Zijn team biedt waardevolle inzichten om adverteerders te helpen hun impact te vergroten en werkt nauw samen met partners om de effectiviteit van retailmedia te meten. Met een sterke focus op merk- en salesgroei speelt zijn team een sleutelrol in de professionalisering van retailmedia binnen Albert Heijn, waarbij zij continu streven naar betere prestaties en innovatieve oplossingen voor adverteerders.
Retail media: van onderbuik naar onderbouwing
Tijdens deze presentatie duiken we in de kracht van retail media en de impact op het bereiken van specifieke doelgroepen. Welke rol speelt retail media in de mediamix? Is het mogelijk om merken te versterken met retail media? We laten zien hoe op data gebaseerde inzichten onderbuikgevoelens vervangen en KPI’s de basis voor succes vormen. Aan de hand van bewezen cases van Albert Heijn tonen we hoe retail media merkversterkend werkt en essentieel is in een cross mediale strategie voor meetbare resultaten.
