Bram Broeks
Bram Broeks is Chief Business Development & Customer Relations. In zijn rol houdt Bram zich bezig met de strategie en roadmap om bedrijven te helpen met data delen en digitale innovatie. Hij werkt onder andere aan de transitie naar de QR-code van GS1. Vanuit GS1 is hij gesprekpartner voor bedrijven om naar kansen en mogelijkheden te kijken.
Dopper geeft inhoud aan duurzame branding met QR-code van GS1
Bram introduceert die QR-code van GS1, die eind 2027 de huidige barcode gaat vervangen. Deze slimme QR-code biedt enorm veel mogelijkheden; je kunt de reis van het product laten zien, door de hele keten heen. Van productie tot de consument en hoe te recyclen. In de presentatie nemen we je mee wat de QR-code van GS1 jou aan voordelen kan bieden. Dopper is een van de eerste bedrijven die de QR-code van GS1 daarvoor inzet. Renske Thelosen – Van Daalen, Marketing Manager bij Dopper, vertelt over hun innovatieve aanpak en uitwerking voor o.a. het Digital Product Passport.