Celvin de Bie

Celvin de Bie is al bijna 12 jaar werkzaam bij de grootste speelgoedketen van Nederland, Intertoys. In die jaren werkte hij zich van verkoopmedewerker op tot de rol van Head of Marketing (2022). Geleid door een enorme passie voor speelgoed en popcultuur richt hij zich op een eigenzinnige manier op het versterken en toekomstbestendig maken van de marketingstrategie van Intertoys. Dit alles vanuit het geloof dat marketing vooral draait om heel veel passie hebben voor het product. Afgelopen jaar werd hij door de SAN bekroond met het Next Merkenbouwer Accent.
Grip op merkontwikkeling: hoe data je helpt om te begrijpen hoe je merk zich ontwikkelt
Het bouwen van een merk is iets wat de nodige moeite en tijd kost. commercialreview ondersteunt hierbij door data over de ontwikkeling van je merk en de invloed van campagnes hierop, te verzamelen en aan te bieden op gebruiksvriendelijke dashboards.
Tijdens deze sessie vertelt Celvin de Bie van Intertoys meer over de merkontwikkeling die Intertoys de laatste jaren heeft doorgemaakt en hoe het merkonderzoek van commercialreview hem helpt de juiste keuzes te maken in het bouwen aan de nieuwe merkpositionering en strategie van dit iconische merk.
