Claire du Pon
Claire is Content Marketing Manager bij Praxis. Ze is verantwoordelijk voor creatie, optimalisatie en distributie. Door de push- en pull strategie te combineren, zorgt Claire er samen met haar team van content specialisten voor dat de Praxis belofte wordt overgebracht aan de doelgroep; de makers. En dat de makers Praxis eenvoudig weten te vinden wanneer zij hulp nodig hebben.
Samen met Meraux vertelt Claire je graag hoe social media hier een belangrijke bijdrage in heeft.
De social strategie van Praxis; klaar voor het vernieuwde algoritme.
Praxis heeft, in samenwerking met Monkeys & Bananas, een nieuwe social strategie neergezet. Social media wordt daardoor volledig geïntegreerd in de middelenmix van de bouwmarkt.
In deze sessie laten zij zien hoe ze met social media bijdragen aan de hogere marketingdoelstellingen van Praxis, door;
-
- Je mee te nemen in de vernieuwde segmentatie die perfect aansluit bij het nieuwe algoritme op social;
- Te tonen hoe zij 1,3 miljoen views behaalden met 1 organische video;
- Uit te leggen hoe ze met dezelfde euro invulling geven aan zowel branding als performance doelstellingen;
- Te laten zien wat tot nu toe niet heeft gewerkt.