SPREKERS

Edgar Rouwenhorst

Met meer dan 15 jaar internationale ervaring in commerciële groei voor SaaS- en (fin)techbedrijven en in management consulting, weet Edgar Rouwenhorst hoe je proposities, producten en teams succesvol opschaalt. Als drievoudig CMO met operationele én IPO/overname-ervaring combineert Edgar de kunst van storytelling en merkpositionering met de wetenschap van commerciële KPI’s zoals CAC, LTV en marge. Zijn aanpak verenigt technologie en psychologie om merkvoorkeur te stimuleren, acquisitie te verbeteren, activatie te versnellen en productgebruik te verhogen.

Claim je Categorie: Hoe Zenchef een markt verovert in een B2B2C-wereld

Toen Zenchef bij Verve aanklopte voor hulp bij hun rebranding, begonnen we met een prikkelende vraag:
“Hoe is restauranttechnologie zijn hart verloren?”

De uitkomst van onze samenwerking heeft de merktafel opnieuw gedekt en de toon gezet voor hoe technologie de ervaring van uit eten gaan beïnvloedt. Het herinnert ons eraan dat juist het teruggaan naar de menselijke beleving vaak de ware essentie van een technologiemerk blootlegt.

Edgar Rouwenhorst