Erwin Oskam

Erwin Oskam, Strategy director bij WADM Agency, is gespecialiseerd in strategische branding voor B2B organisaties. Hij adviseert vooral hoe zakelijke merken zich kunnen onderscheiden en verbinden met hun doelgroep. Hiervoor past WADM de BrainSells® methode toe, een neuro wetenschappelijke benadering die zeer populair is in de B2B-sector. Erwin werkt in branding-programma’s nauw samen om de unieke waarden van zakelijke merken te blijven benadrukken. Tijdens zijn presentatie belicht hij het belang van strategie bij branding voor het vormen van een sterke merkidentiteit en biedt praktische tips voor implementatie binnen organisaties.
Van onzichtbaar naar B2B voorkeursmerk: de kracht van BX
Een sterke Brand Experience (BX) is essentieel voor B2Borganisaties die waardevolle, duurzame klantrelaties willen opbouwen. In onze presentatie ervaar je waarom een strategische, lange termijn aanpak noodzakelijk is en hoe BXprogramma’s het merkbewustzijn, de merkwaarde en de business impact aanzienlijk versterken. We maken inzichtelijk waarom jaarplannen en losse campagnes niet voldoende zijn en hoe jij met een consistente B2B merkbeleving het verschil maakt tussen groei en stilstand.
