SPREKERS

Esther Hoeve

Esther Hoeve is een ervaren expert op het gebied B2B Marketing en Customer Experience (CX). Al ruim 20 jaar houdt zij zich bezig met het ontwikkelen en implementeren van klantgerichte strategieën en innovaties in de commerciële dienstverlening door klantbehoeften centraal te stellen. Met haar praktische inzichten en haar vermogen om verschillende disciplines te betrekken bij complexe trajecten, heeft zij de bedrijven waar ze heeft gewerkt geholpen in het opzetten van programma’s die zowel de klanttevredenheid verhogen als de bedrijfsresultaten verbeteren. Met een passie voor het creëren van waarde voor het bedrijf én de klant, streeft Esther ernaar bedrijven niet alleen te inspireren, maar ook concrete stappen te zetten om succes te kunnen behalen. Haar aanpak is gebaseerd op de overtuiging dat duurzame groei en succes voortkomen uit het voortdurend luisteren naar de klant en het flexibel inspelen op hun behoeften.

Van inzicht naar Actie: Praktische Strategieën voor Duurzame Groei

Certified Customer Experience Professional Esther Hoeve deelt haar inspirerende verhaal over hoe Interpolis de stem van de klant omzet in actie. Ze laat zien hoe ze vanuit haar rol als verantwoordelijke voor klantprogramma’s de organisatie meeneemt om klantfeedback op te halen, om te zetten in concrete acties en zo continu de klantervaring wil verbeteren. Ook geeft ze ons een inkijkje over hoe ze hierbij breder kijkt dat alleen Marketing Communicatie, maar klanten ook echt betrekt in lange termijn thema’s en innovaties. Ze is hierbij voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden en middelen om op basis van data, gedrag en met behulp van technologische ontwikkelingen als AI in te spelen op de veranderende markt- en klantbehoeftes.

Esther Hoeve