Kirsten Niezen

Kirsten Niezen is strateeg bij NSC, een full-service marketingbureau dat merken helpt groeien met creatieve oplossingen die werken. Ze zet de klantvraag altijd centraal en combineert strategisch inzicht met een scherpe focus op resultaat. Kirsten start geen project zonder een heldere doelstelling en weet als geen ander strategie te vertalen naar concrete, effectieve actie. Vanuit haar overtuiging dat creativiteit leidt tot sales, adviseert ze organisaties in onder meer cultuur, finance en zakelijke dienstverlening als betrouwbare en betrokken sparringpartner.
Waarom jouw waardepropositie (nog) niet werkt – en hoe dat verandert
Hoe kom je tot een waardepropositie die écht aansluit bij je doelgroep en organisatie? Tijdens de NIMA Marketing Day laten we zien hoe co-creatie via een interactieve workshop leidt tot een scherpe en effectieve waardepropositie. Door marktinzichten, expertise en het klantperspectief samen te brengen, ontstaat een waardepropositie die niet alleen onderscheidend is, maar ook intern draagvlak creëert. In deze sessie krijg je inzicht in hoe samenwerking en gedeeld eigenaarschap bijdragen aan een toekomstbestendige waardepropositie en hoe je dit kunt toepassen in je eigen organisatie.
