Marije den Breejen

Met meer dan twintig jaar professionele ervaring, ben ik gespecialiseerd in strategische media, met een sterke focus op merkengroei en effectieve lokale mediastrategieën voor Global merken. Sinds augustus 2022 ben ik werkzaam bij Nestlé, waar ik als mediamanager verantwoordelijk ben voor lokale mediastrategieën en het beheren van relaties met mediabureaus en onze (Global) mediapartners. Voorheen was ik Client Partner en Cient Lead bij OMD Nederland, waar ik campagnes leidde voor klanten zoals L’Oréal en McDonald’s. Mijn aanpak is gericht op het bevorderen van gezonde positieve samenwerking!
Van Robbie Williams tot Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi: hoe Nestlé slim speelt met sonic branding voor maximale impact
Ontdek hoe Nestlé audio strategisch inzet om merken te versterken – van internationale sterren tot herkenbare sound logo’s.
In deze inspirerende sessie delen Marije, Roel en Willemijn hoe audio past in Nestlé’s mediastrategie, creatieve keuzes en merkidentiteit. Met unieke insights uit recente onderzoeken, concrete voorbeelden van o.a. Maggi en Felix én van Rolo. Laat je oren prikkelen en ontdek de kracht van sonic branding in de marketingmix.