SPREKERS

Marlies Wilms Floet

Als Digitaal Strateeg helpt Marlies bedrijven iedere dag een stap verder in hun digitale volwassenheid door: 

– inzicht te geven op welke manier bedrijven moeten inspelen op de laatste trends en ontwikkelingen; 

– te helpen met strategische keuzes te maken om maximale waarde uit de digitale wereld te halen; 

– advies te geven over hoe je kan groeien in digitale volwassenheid. 

Daarnaast zorgt Marlies als Lead CX ervoor dat het klantperspectief altijd voorop staat en experimenteren het beste middel is om snel te leren en te groeien.

Van traditioneel naar digitaal: Wolky’s volgende stap naar relevante e-commerce
Personalisatie, AI, programmatic, … dit zijn veelgehoorde trends waar je wat mee wilt en moet. Maar hoe transformeer je van een succesvol maar ‘traditioneel’ ingericht merk naar een digitale organisatie, gericht op relevantie? Dit doe je niet door alleen achter trends aan te hollen, maar volgens een gedegen strategie stap voor stap digitaal te groeien. 

Aan de hand van het De Nieuwe Zaak maturity model legt Marlies Wilms Floet, Digitaal Strateeg, uit hoe je dit aanpakt. Vervolgens geeft Floor Alblas, Marketing & E-commerce Manager van het succesvolle schoenenmerk Wolky, je een inkijk in hun proces, voorbeelden van de stappen en concrete handvatten waar je morgen mee aan de slag kan.