Martijn Delahaye
Martijn Delahaye (1974) is directeur Marketing & Communicatie bij AFAS Software. Hij begon in 2006 als consultant bij het innovatieve familiebedrijf in Leusden. Dat zie je nog aan zijn stijl: wars van marketingmaniertjes, en met focus op product, klant en cultuur.
Martijn (Tjanie voor intimi) heeft een glasheldere visie op impactvolle B2B-marketing: merkbaar gaat boven meetbaar. Vandaar AFAS’ eigenzinnige sponsorkeuzes, opvallende campagnes en verbindende evenementen.
Hij loopt liever in het bos dan op de rode loper. Nóg liever bouwt hij aan een ijzersterk team dat experimenteert en slim samenwerkt met de rest van de organisatie om hoofd en hart van zakelijk Nederland te veroveren.
Van Data naar Daadkracht
hoe merkbaarheid meetbaar wordt.
Hoe meet je de cheers en tears van je marketingcampagnes? En waarom willen we alles meetbaar maken?
Door middel van praktische voorbeelden en prikkelende stellingen laat ik je zien dat een succesvolle always-on leadmachine en het bouwen van een merk door middel van eigenzinnige sponsorkeuzes, opvallende campagnes en verbindende evenementen perfect samen gaan.
En bovenal gaat het om durven en doen; van data naar daadkracht!