Martin van der Meer

Martin van der Meer is Global Strategy Director bij MeMo², a Kantar Company. Met ruim tien jaar ervaring in het brand- en crossmedia-domein helpt hij merken wereldwijd groeien door slimme combinaties van data, technologie en strategie. Hij heeft een scherp oog voor de rol van nieuwe media in consumentengedrag en is gespecialiseerd in het gebruik van innovatieve tools zoals het real-time crossmedia meetplatform THX. Zijn kracht & passie ligt in het vertalen van complexe data naar heldere inzichten die écht het verschil maken voor merken die willen groeien.
De verborgen kracht van Retail Media: bouwen aan duurzame merkgroei
Retail Media wint snel aan populariteit, maar hoe effectief is dit medium voor de langetermijngroei van merken?
In deze presentatie onthult Martin van der Meer de verborgen kracht van Retail Media. Ontdek waarom het veel meer is dan een manier om bereik of short-term sales te realiseren. Aan de hand van Kantar’s Brand Equity framework & case studies uit de markt, laat hij zien hoe Retail Media een blijvende en onmisbare rol speelt in een effectief, toekomstgericht crossmediaal landschap.
