Mayen van Luttikhuizen
Mayen van Luttikhuizen is brand marketing manager corporate bij Koninklijke Jaarbeurs met een passie voor content. Het is haar taak om te zorgen dat organiserend Nederland weet wat er mogelijk is bij Jaarbeurs. Dat doet ze onder andere door nieuwe campagnes en content strategieën op te zetten, content te delen, business cases te maken en campagnes te meten. “Ik ben altijd op zoek naar manieren om de (digitale) klantreis te verbeteren. Je moet zijn waar je klanten zijn, en niet andersom. Daarnaast moet je je beseffen dat je mee moet gaan met je klanten. Waar hebben zij nou écht behoefte aan en hoe kan jij hen daarbij helpen? Kennis is er om te delen, daar ben ik volledig van overtuigd!”
Geef je merk een gezicht. Case: de congrescoaches van Jaarbeurs
Recent lanceerde Jaarbeurs haar nieuwste campagne ‘Congrescoaches’. Doel: Jaarbeurs onderscheiden als dé congres- en vergaderlocatie van Nederland. In zogenaamde congreshacks delen Jaarbeurs accountmanagers, in de campagne omgedoopt tot congrescoaches, hun ervaring met organisatoren van congressen en kleinere evenementen. Een verrassende campagne waarin niet Jaarbeurs als locatie centraal staat, maar op een persoonlijke manier waardevolle kennis gedeeld wordt. Esther Driessen en Mayen van Luttikhuizen nemen je mee in de wereld van Jaarbeurs; een wereld waarin de concurrentie groot is en jezelf een gezicht geven van essentieel belang is.