Melvin van den Mosselaar
Met ruim 10 jaar werkervaring in de media, waarvan 9 jaar bij RTL en haar saleshuis Ad Alliance, heeft Melvin ruime ervaring in het verbinden van merken en content door middel van video advertising. Hij heeft verschillende rollen bekleed in het Salesteam, en is momenteel verantwoordelijk voor het team dat de mediabureaus bedient voor alle TV-Spot en online video campagnes bij alle platformen en partners van Ad Alliance.
Een blik over de betaalmuur: creëer impact in het online videolandschap
De totale videoconsumptie stijgt hard, toch zijn kijkers steeds lastiger te bereiken. Enerzijds omdat het aantal Video On Demand-aanbieders toeneemt en het landschap versnippert, anderzijds omdat kijkers achter een paywall verdwijnen. Hoe creëer je als adverteerder in dit online videolandschap nog steeds impact?
Melvin neemt je in deze sessie mee in dit vraagstuk. Hij geeft waardevolle inzichten over de videospelers van nu, de ontwikkeling van de kijktijd en de advertentiemogelijkheden achter een betaalmuur (SAVOD), waarmee Videoland in 2020 als eerste streamingdienst pionierde.
Wat voor kansen en uitdagingen voor adverteerders liggen hier? En hoe speel je met vernieuwende creatieve advertentiemogelijkheden zo goed mogelijk in op de kijkbeleving van de consument achter die betaalmuur?