Michael Straathof

Als gepassioneerde Marketing Automation Specialist deelt Michael Straathof graag zijn ervaringen en visie op hoe je meer waarde en een betere klantbeleving kunt creëren door klantdata op de juiste manier in te zetten.
Michael gelooft in het realiseren van tastbare resultaten voor hun klanten door het samenbrengen van de beste kennis en expertise uit de branche, en door te leveren wat ze beloven. Ze helpen hun klanten (of partners) met een doeltreffende data gedreven contactstrategie, waarbij ze elk contactmoment zoveel mogelijk personaliseren met effectieve concepten.
Hoe Carré van data applaus maakt
Evelien de Klerk neemt je mee in de wereld van Data Intelligence en CRM bij Koninklijk Theater Carré. Dankzij slimme data-analyse en persoonlijke communicatie, i.s.m. 100procent | United Playgrounds weet Carré de interesses van bezoekers feilloos te herkennen. Evelien laat zien hoe marketingdoelen worden behaald door relevante aanbevelingen en hoe data wordt ingezet om beleving en resultaat hand in hand te laten gaan. Een inspirerend kijkje achter de schermen van een theater dat Data Intelligence gebruikt om CRM op topniveau te bedrijven.
