Michiel Rotteveel
Michiel is al ruim 25 jaar een allrounder in het marktonderzoek en inmiddels al meer dan 15 jaar Managing Partner en Directeur Onderzoek bij MediaTest. Door zijn jarenlange ervaring is hij de ideale sparringpartner op het gebied van media en communicatie. Door het stellen van de juiste (soms kritische) vragen weet hij onderzoeksuitdagingen van klanten aan de juiste methode te koppelen. Met zijn pragmatische en praktische kijk, zorgt hij ervoor dat complexere trajecten concrete bruikbare adviezen opleveren.
Het Grote Jongerenonderzoek 2024
Hoe zijn jongeren te bereiken, wat houdt ze bezig en wat verwachten ze van merken? Hoe dichten we de kloof tussen verschillende generaties? Door het jongeren zelf te vragen. Dit is wat Het Grote Jongerenonderzoek doet.
Al 8 jaar doen Mediahuis, MediaTest en WPK grootschalig onderzoek onder jongeren. Het onderzoek biedt diepgaande inzichten die van onschatbare waarde zijn voor het begrijpen en bereiken van jongere generaties.
Hoe denken jongeren over actuele topics, zoals duurzaamheid, innovatie en employer branding? Wat vinden ze belangrijk in het leven?
Welke media gebruiken jongeren? Wat vinden ze nou eigenlijk van reclame? En waar moet een merk echt aan voldoen?
Allemaal vragen waar Het Grote Jongerenonderzoek antwoord op geeft. In deze sessie hoor jij als allereerste de nieuwste resultaten.