Nathalie Lam
Nathalie Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips. In haar rol is Nathalie mede-verantwoordelijk voor de wereldwijde activering van Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes. De campagnes van Philips zijn onderscheiden met Cannes Lions, SponsorRing Awards, SABRE Awards, Wommy’s en meer.
Geboren uit een persoonlijke passie en haar biculturele achtergrond, heeft ze de toegevoegde waarde van DEI vergroot via verschillende succesvolle programma’s binnen Philips en taskforces zoals bij de BVA.
Nathalie zal delen hoe DEI en ESG een fundamentele rol kunnen spelen in je merkstrategie en je de juiste aansluiting kan creëren met je doelgroep.
De toegevoegde waarde van DEI en ESG in campagnes.
Nathalie zal delen hoe DEI en ESG een fundamentele rol kunnen spelen in je merkstrategie en je de juiste aansluiting kan creëren met je doelgroep. Door middel van voorbeelden en simpele handvatten toont ze hoe dit in jouw organisatie toegepast kan worden.