Olaf van Gerwen
Olaf van Gerwen is medeoprichter en Global Creative Director van Chuck Studios, de eerste en enige wereldwijde specialist in reclame voor food & drinks merken. Voordat hij Chuck Studios oprichtte, filmde en regisseerde hij meer dan 600 live-action commercials in meer dan 30 landen, waarvoor hij meerdere Lions, Epica’s en Effies mee naar huis nam. Naast zijn werk als filmmaker houdt hij zich bezig met merkstrategie en -design: hij helpt merken hun Culinaire Identiteit te ontwerpen. Deze helpt merken als Knorr, Valess en Miller Genuine Draft hun food op een consistente, betekenisvolle en merk-eigen manier in beeld brengen.
Sensational Escapes: Crafting & Refreshing Distinctive Brand Assets
In deze sessie leer je hoe BDA’s en trends elkaar kunnen versterken. Ontdek hoe andere merken omgaan met trends als bijvoorbeeld cuteness en dit succesvol toegepast hebben als BDA, terwijl je ook leert van situaties waarin dit tekortschoot. Leer van anderen zoals LaVie, Elmex en Bunq en krijg handvaten om je eigen merk assets te ontwikkelen en via activaties te verfrissen en top-of-mind te houden (met behulp van onze Same-Similar-Strange filosofie).
Haystack consulting
Being sensational for sensational beings