Pieter Bastiaansen

Pieter Bastiaansen is Marketing Director bij Natuurhuisje, waar hij in twee jaar tijd doorgroeide van online specialist naar eindverantwoordelijke voor marketing. Eerder werkte hij bij online marketingbureau Yonego, waar hij betrokken was bij een breed scala aan merken en meerdere award winning cases. Pieter studeerde Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg en combineert een analytische blik met een scherpe focus op merkbouw en groei. Met Natuurhuisje draagt hij bij aan de missie om lokale biodiversiteit te beschermen door mensen uit te nodigen om van de natuur te genieten.
Marketing met een missie: groeien door betekenis
Hoe bouw je een merk dat niet alleen groeit, maar ook betekenis toevoegt? In deze sessie deelt Pieter Bastiaansen het verhaal van Natuurhuisje. Hij laat zien hoe marketing ingezet kan worden om zowel merkwaarde als maatschappelijke waarde te creëren, met behoud van resultaat. Aan de hand van concrete keuzes ontdek je hoe een betekenisvolle missie richting geeft aan de marketingaanpak en waarom betekenisvolle marketing uiteindelijk leidt tot duurzame groei.
